همنشین خوب زمینه سعادتمندی انسان را فراهم می‌کند
کد خبر: 1335952
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۸
حجت‌الاسلام ‌معبودی:

همنشین خوب زمینه سعادتمندی انسان را فراهم می‌کند

گروه اجتماعی: نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین با بیان اینکه همنشینی با مومنین زمینه سعادتمندی انسان را فراهم می‌کند، عنوان کرد: باید تلاش کرد تا با دوری از فاسقین و ظالمین سعادتمند شد.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، حجت‌الاسلام علی معبودی،  نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین  امروز، 17 آذر در نشست شورای فرماندهی سپاه استان قزوین با بیان اینکه انسان همواره به‌دنبال آرامش خاطرو سعادت است، اظهار کرد: همنشین خوب در زندگی مایه آرامش خاطر و سعادت انسان است.



وی با بیان اینکه باید نوع نگاه و تفکر به زندگی را در خود تقویت کرد، افزود: انسان باید تلاش کند تا به راه شناخت خدا و حقیقیت زندگی رهنمون شود.



معبودی با اشاره به به توافقنامه ایران با سران کشورهای 1+5 در ژنو تصریح کرد: عده‌ای در داخل کشور در تلاش هستند توافقنامه را به نام خود ثبت کنند و عده‌ای نیز به‌دنبال این هستند تا توافقنامه را بی‌اعتبار جلوه دهند.



وی در ادامه با بیان اینکه گروه سومی نیز سعی می‌کنند تا با انصاف و تدبیر و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، با ایجاد امید در ملت به ابعاد عمیق تری از این توافقنامه بپردازند.



نماینده ولی فقیه در سپاه استان قزوین با اشاره به برخی فعالیت‌ها در بیرون از کشور‌ عنوان کرد:  دشمنان نظام و کشور در تلاش هستند تا با اینگونه جلوه دهند که با این توافقنامه از هسته‌ای شدن ایران اسلامی جلوگیری کرده‌اند.



وی با بیان اینکه ایران اسلامی همواره تأکید کرده است که به‌دنبال دست‌یابی به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای است و هیچ‌گاه با انرژی هسته‌ای با کاربری نظامی موافق نیست، تصریح کرد: علیرغم تبلیغات سوء دشمنان علیه این ملت باید گفت که نظام اسلامی در طول سال‌های عمر خود هرگز به‌دنبال کسب منافع غیرشرعی در دنیا نبوده و نیست.



معبودی در پایان خاطرنشان کرد: هیچ‌گاه اینگونه توافقنامه‌ها توانایی محروم کردن ملت ایران از حقوق مسلم خود ندارد و باید در پاسداشت خون شهیدان هسته‌ای با قوت و تلاش بیشتر همه اهداف ایران در حوزه فناوری انرژی هسته‌ای به‌ثمر بنشیند و عملیاتی شود.

captcha