نرم‌افزار اندروید «پاسخگو» رونمایی شد
کد خبر: 1353514
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۱

نرم‌افزار اندروید «پاسخگو» رونمایی شد

خبرنگاران افتخاری/ امیرمحسن سلطان‌احمدی: همزمان با سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) نرم‌افزار اندروید «پاسخگو» توسط پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر آیت‌الله‌العظمی مکارم شیرازی رونمایی شد.


به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، حجت‌الاسلام دریانی، مسئول مرکز فن‌آوری اطلاعات و پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر آیت‌الله‌العظمی مکارم شیرازی اعلام کرد، نرم‌افزار «پاسخگو» جهت کاربرانی که از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کنند، ارائه شد.



وی ادامه داد: پس از راه‌اندازی سامانه جدید پاسخگویی تحت وب، با توجه به مخاطبان فراوان در بخش اندروید، این نرم‌افزار جهت دسترسی کاربران به بخش آنلاین پایگاه ارائه شد.



به گفته وی در شرایط کنونی که سیل شبهات اعتقادی و شرعی به سوی شیعیان در جریان است، عالمان دین بیش از پیش بار مسئولیت پاسخگویی به این شبهات را بر دوش خود احساس می‌کنند؛ در این راستا از این پس کاربران می‌توانند با اتصال به اینترنت از طریق این نرم‌افزار پرسش‌های اعتقادی و شرعی خود را ارسال و همزمان پاسخ آن را از کارشناسان مربوطه دریافت کنند.



وی در ‌‌پایان افزود: با توجه به حجم بسیار گسترده علاقه‌مندان در هر دو بخش وب و اندروید و محدودیت در پاسخگویی، ممکن است کاربران در صف انتظار پاسخگویی بمانند، انشاالله با صبوری شما عزیزان بتوانیم خدمات بهتری ارائه دهیم.

captcha