زنگ انقلاب در مدارس بخش سوق نواخته می‌شود
کد خبر: 1361595
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۸

زنگ انقلاب در مدارس بخش سوق نواخته می‌شود

گروه اجتماعی: بخشدار سوق گفت: نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس، غباروبی گلزار شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی ـ فرهنگی مختلف در سطح شهر و روستاها و اجرای رژه موتوری از برنامه‌های دهه مبارک فجر در این شهرستان است.


بهمن محمدی، بخشدار سوق در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه ‌و بویراحمد، گفت: نسل جوان، آینده‌سازان میهن اسلامی هستند و دهه فجر فرصتی مغتنم برای آشنایی جوانان با اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.



وی اظهار کرد: بزرگترین وظیفه مسوولان، اطلاع‌رسانی مطلوب از خدمات انقلاب اسلامی در طول سه دهه از عمر پر برکت این دهه است و 22 بهمن فرصتی مناسب برای انتقال ارزش‌های اسلامی به جهانیان است.



بخشدار سوق بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران مملوء از خاطرات و مناسبت‌های ارزشمندی است که باید نسبت به تبیین آن‌ها در آئین‌های گرامیداشت تلاش جدی شود.



محمدی عنوان کرد: مهم‌ترین کمیته‌های دهه فجر شامل کمیته تبلیغلات اسلامی، تدارکات و تزیینات شهری، دانش‌آموزی، اصناف، روستایی، بانوان، مساجد و کمیته قرآن است و باید دهه فجر امسال باشکوه‌تر از سال‌های قبل در این بخش برگزار شود.



وی خاطرنشان کرد: نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس، غباروبی گلزار شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی - فرهنگی مختلف در سطح شهر و روستاها و اجرای رژه موتوری از برنامه‌های دهه مبارک فجردر بخش سوق است.



بخشدار سوق یادآور شد: ایام دهه فجر نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است و مبدأ و منشأ بسیاری از حرکت‌ها و نهضت‌های انقلابی در سراسر جهان شده است و بزرگداشت این ایام وسیله‌ای برای ترویج خوبی‌ها و ارزش‌ها در جامعه است.

captcha