پیشرفت‌های ایران به‌واسطه وحدت مردم و مسئولان است
کد خبر: 1374891
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۷:۰۵

پیشرفت‌های ایران به‌واسطه وحدت مردم و مسئولان است

گروه اجتماعی: امام جمعه فهرج گفت: پیشرفت‌های ایران اسلامی به‌واسطه وحدت و همدلی مردم و مسئولان در همه مسائل است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌‌الاسلام خیرالله ابراهیمی، امام جمعه فهرج روز گذشته، 25 بهمن در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان گفت: مردم با موقعیت‌شناسی و با بصیرت به صحنه آمدند و پرشور، گسترده و منسجم در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند.
وی از عظمت و حضور پر‌شور اقشار مختلف مردم فهرج‌، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران بسیجیان در مراسم 22 بهمن  تشکر و قدر‌دانی کرد.

حجت‌‌الاسلام ابراهیمی بیان کرد: حضور مردم جواب دندان‌شکنی به یاوه‌گویی‌های سران آمریکایی داد‌ و پاسخ محکم‌ این ملت به سران آمریکا ‌در مقابل تهدیدها و تحریم‌ها بود.
امام جمعه فهرج خاطرنشان کرد: حضور ملت در 22 بهمن پاسخ بسیار روشنی به گزینه روی میز سران آمریکا بود.
حجت‌‌الاسلام ابراهیمی بر هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمن تأکید کرد و یادآورشد: هوشیاری و وحدت خودمان را باید حفظ کنیم.
وی با اشاره به سخنان رهبر فرزانه انقلاب افزود: باید رابطه استقلال با کشورها را درست فهمید و به گونه‌ای با کشور‌ها ارتباط داشته باشیم که به استقلال کشور ما خدشه وارد نشود.
حجت‌‌الاسلام ابراهیمی با اشاره به پیشرفت‌های مختلف کشور در عرصه‌های گوناگون اظهار کرد: آنچه به‌دست آمده‌ با تکیه بر نیروهای داخلی و همدلی مردم و مسئولان بوده است.
امام جمعه فهرج خاطرنشان کرد: دشمنان اگر می‌توانستند جلوی پیشرفت ملت ما را می‌گرفتند و نمی‌گذاشتند تا ایران در مسیر هسته‌ای قرار گیرد.

captcha