برگزیدگان ششمین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس گیلان معرفی شدند
کد خبر: 1376117
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۴

برگزیدگان ششمین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس گیلان معرفی شدند

گروه هنر: مسئول دبیرخانه ششمین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس گیلان از معرفی برگزیدگان این جشنواره خبر داد.

اسماعیل محمدپور، مسئول دبیرخانه و اطلاع‌رسانی ششمین جشنواره شعر دفاع مقدس استان گیلان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، از معرفی برگزیدگان این جشنواره استانی خبر داد و اظهار کرد: 127 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که از این تعداد، 16 اثر به مرحله نهایی ارزیابی راه یافتند.

وی با بیان اینکه کارگروه علمی – تخصصی ششمیم جشنواره استانی شعر دفاع مقدس گیلان پس از دو مرحله ارزیابی آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره اسامی برگزیدگان را اعلام کردند، گفت: در این دوره 6 اثر برگزیده در بخش دفاع مقدس، مقاومت و بیداری اسلامی و 2 اثر تقدیر شده در بخش مربوط به کودک و نوجوان داریم.

محمدپور ظرفیت کمی شعر دفاع مقدس گیلان را بیش از آثار رسیده به جشنواره دانست و متذکر شد: دفاع مقدس، مقاومت و فلسطین، بیداری اسلامی و بخش ویژه کودک و نوجوان از محورهای ششمین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس می‌باشد؛ البته کار داوری این دوره از جشنواره شعر دفاع مقدس بر عهده داوران استانی بوده است.

مسئول دبیرخانه و اطلاع رسانی ششمین جشنواره شعر دفاع مقدس گیلان خاطرنشان کرد: 6 برگزیده اصلی با آثارشان به دبیرخانه دائمی کنگره سراسری شعر دفاع مقدس معرفی خواهند شد و سال آینده با برگزیدگان سایر استان‌ها در بیست‌ویکمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس به رقابت خواهند پرداخت.

captcha