وحدت و همدلی مردم و مسئولان؛ عامل تحقق شعار سال
کد خبر: 1390911
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۲

وحدت و همدلی مردم و مسئولان؛ عامل تحقق شعار سال

گروه اجتماعی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج وحدت و همدلی مردم و مسئولان را عامل تحقق شعار سال 93 عنوان کرد.

حجت‌الاسلام علی‌محسن منتشلو، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، وحدت و همدلی مردم و مسئولان را عامل تحقق شعار سال 93 عنوان کرد و گفت: در این راستا مشارکت ملت متعهد و مسئولان دلسوز در تحقق شعار امسال لازم و ضروری است.
وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری بر تحقق شعار سال اظهار کرد: در این راستا رهبر معظم انقلاب به مراجع فرهنگی از جمله علما، اساتید، روشنفکران انقلابی و هنرمندان متعهد فرمودند: نگاه نقادانه خود را نسبت به اوضاع فرهنگی حفظ کنید و با منطق محکم و بیان روشن و صریح، به مسئولان تذکر دهید.
حجت‌الاسلام منتشلو افزود: اداره تبلیغات اسلامی به‌‌عنوان یک دستگاه فرهنگی موظف است، ضمن رصد تهاجم فرهنگی دشمنان ملت با برنامه‌ریزی اصولی و صحیح نوجوانان و جوانان ایران اسلامی را با نقشه‌های شوم دشمن با برگزاری گفتمان‌های دانش‌آموزی و دانشجویی آشنا سازند و در این راستا همکاری بیش از پیش با آموزش و پرورش لازم و ضروری به‌نظر می‌رسد.
وی در پایان یادآور شد: سال 93 سال تحقق شعار پیشرفت فرهنگ و اقتصاد با تکیه بر وحدت و همدلی و مشارکت ملت با فرهنگ و انقلابی ایران اسلامی در کنار عزم جدی و راسخ مسئولان دلسوز و زحمتکش و منتخب ملت همیشه در صحنه باشد.

captcha