آغاز دوره تربیت مربی «تدبر در قرآن» در آذرشهر
کد خبر: 1400029
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۴

آغاز دوره تربیت مربی «تدبر در قرآن» در آذرشهر

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: دوره تربیت مربی «تدبر در قرآن» از شنبه، ششم اردیبهشت‌‌ماه در آذرشهر آغاز شده است.

وحید ملاحسینی، مدیر مسئول مهد قرآن آذرشهر در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در رابطه با برگزاری این دوره آموزشی، گفت: دوره تربیت مربی «تدبر در قرآن» از شنبه، ششم اردیبهشت‌‌ماه در آذرشهر آغاز شده است و شرکت‌کنندگان در این دوره با روش تدریس تدبر در جزء سی‌ام قرآن کریم آشنا می‌شوند.

وی اظهار کرد: بیش از 40 نفر برای شرکت در این کلاس‌های آموزشی ثبت نام کرده‌اند و کلاس‌های آموزشی این دوره تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.

ملاحسینی عنوان کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره باید با قرائت و مفاهیم قرآن آشنا باشند، همچنین شرکت‌کنندگان در این دوره علاوه بر آموزش روش تدریس «تدبر در قرآن»، توانایی لازم را در زمینه شناخت استعداد قرآن‌آموزان کسب می‌کنند.

وی بیان کرد: مدت زمان بیشتری برای برگزاری دوره تربیت مربی «تدبر در قرآن» نسبت به سایر دوره‌ها صرف می‌شود و ثبت نام‌کنندگان در این دوره پس از موفقیت در آزمون‌های ورودی و طی مراحل آموزشی و آزمون‌های پایانی با کسب امتیازلازم می‌توانند در این دوره‌ تکمیلی شرکت کنند.

مدیر مسئول مهد قرآن آذرشهرتصریح کرد: پس از پایان این دوره و برگزاری آزمون به برترین‌ها از سوی مهد قرآن با تأیید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گواهینامه اعطاء می‌شود و این افراد می‌توانند در دیگر مؤسسات، نهادها و مراکز قرآنی به فعالیت بپردازند.

انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسین
|
-
|
۱۳۹۳/۰۳/۱۶ - ۱۴:۰۸
0
0
شهرمون آذرشهردرزمینه قرآن خوب داره پیشرفت میکنه ماشاالله.
captcha