راه‌اندازی شعبه جدید مهد قرآن آذرشهر
کد خبر: 1401712
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۳

راه‌اندازی شعبه جدید مهد قرآن آذرشهر

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: شعبه جدید مهد قرآن آذرشهر با اجرای طرح‌های عمومی و تخصصی آموزش قرآن ویژه خردسالان و بزرگسالان راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، شعبه جدید مهد قرآن آذرشهر با اجرای طرح‌های عمومی و تخصصی آموزش قرآن ویژه خردسالان و بزرگسالان، راه‌اندازی شد؛ کلاس‌های آموزشی این مرکز در همه روزهای هفته در دو نوبت صبح و بعد از ظهر دایر است.

شعبه جدید این مرکز قرآنی در روستای خاصلو راه‌اندازی شده است، در حال حاضر کلاس‌های آموزشی این مرکز ویژه بانوان برگزار می‌شود و مقرر شده است در آینده کلاس‌های آموزشی ویژه آقایان نیز در این مرکز قرآنی برگزار شود.

از جمله دوره‌های آموزشی که در این مرکز قرآنی برگزار می‌شود، می‌توان به آموزش روخوانی، روان‌خوانی، حفظ، ترجمه و مفاهیم و تجوید قرآن در سطوح مختلف اشاره کرد.

آموزش قرآن ویژه خردسالان نیز در دستور کار این مرکز قرآنی قرار دارد و شرکت‌کنندگان در این کلاس‌ها با روخوانی قرآن به روش اشاره و حفظ موضوعی آیات قرآن آشنا می‌شوند.

در پایان این دوره‌های آموزشی از قرآن‌آموزان آزمون به‌ عمل می‌آید و به برترین‌ها از سوی مهد قرآن با تأیید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گواهینامه اعطاء می‌شود.

خبرنگار: وحید ملاحسینی

انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
وحید
|
-
|
۱۳۹۳/۰۶/۱۲ - ۱۸:۲۰
0
0
کاش کمی هم به جای کمیت به کیفیت کار هم اهمیت بدن.اجرشون با خدا
captcha