ثبت نام دوره‌های جدید آموزش قرآن در مهد قرآن آذرشهر
کد خبر: 1403138
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۴

ثبت نام دوره‌های جدید آموزش قرآن در مهد قرآن آذرشهر

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: ثبت نام دوره‌های جدید آموزش قرآن از 15 اردیبهشت‌ماه تا پایان خردادماه در مهد قرآن آذرشهر انجام می‌شود.

وحید ملاحسینی، مدیر داخلی مهد قرآن آذرشهر در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، درباره برگزاری این دوره‌های آموزشی، گفت: ثبت نام دوره‌های جدید آموزش قرآن از 15 اردیبهشت‌ماه تا پایان خردادماه در مهد قرآن آذرشهر انجام می‌شود و کلاس‌های آموزش قرآن از اول تیرماه در این مرکز قرآنی آغاز می‌شود.

وی اظهار کرد: کلاس‌های آموزشی این مرکز ویژه بانوان و آقایان در دو مقطع سنی خردسال و بزرگسال برگزار می‌شود و در شعب این مرکز قرآنی در روستاها نیز از علاقه‌مندان به شرکت در دوره‌های آموزشی ثبت نام به عمل می‌آید.

ملاحسینی عنوان کرد: از جمله کلاس‌های آموزشی این مرکز قرآنی می‌توان به برگزاری کلاس‌های آموزش روخوانی، روان‌خوانی، حفظ قرآن در سطوح مختلف، ترجمه و مفاهیم و تفسیر قرآن اشاره کرد.
مدیر داخلی مهد قرآن آذرشهر تصریح کرد: در دوره گذشته بیش از 100 قرآن‌آموز در کلاس‌های آموزشی این مرکز حضور داشتند که آزمون پایان این دوره‌های آموزشی، هفته پایانی اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

captcha