ترس از اندیشه انقلابی امام، دشمن را به وحشت انداخته است
کد خبر: 1412129
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۳
معاون استاندار خراسان شمالی:

ترس از اندیشه انقلابی امام، دشمن را به وحشت انداخته است

خبرنگاران افتخاری/ محمدرضا عیسوند: محمد رحیم نوروزیان گفت: مخالفت دشمنان با نظام ما به دلیل دستیابی به انرژی هسته‌ای نیست بلکه زائیده ترس آنان از گسترش اندیشه‌های انقلابی امام خمینی(ره) و اسلام در دنیا است.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی،  محمد رحیم نوروزیان در نشست ستاد هماهنگی ارتحال حضرت امام خمینی(ره) که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: همه باید تلاش کنیم تا تفکرات حضرت امام(ره) در همه ابعاد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، هنری و اخلاقی با انتقال به نسل‌های آینده در جامعه زنده بماند.

وی بر تدارک ویژه برنامه‌های بزرگداشت از سوی مسئولان کمیته‌های عضو ستاد هماهنگی بزرگداشت ارتحال حضرت امام(ره) در استان تأکید کرد و افزود: اجرای باشکوه این برنامه‌ها یکی از راه‌های زنده‌نگه داشتن تفکر امام خمینی(ره) در جامعه است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی نیز در این جلسه گفت: امام(ره) که ما را از ظلم و ستم طاغوت نجات داد و به عزت رساند حق بزرگی بر گردن یکایک ما دارد.

حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری افزود: باید همواره مدیون حضرت امام خمینی(ره) باشیم و در زنده نگه داشتن تفکرات و اندیشه‌های قرآنی‌اش تلاش کنیم.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان شمالی نیز از تدارک 115 دستگاه اتوبوس با ظرفیت هر دستگاه 44 نفر برای انتقال زائران استان به تهران جهت شرکت در آئین بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در روز 14 خردادماه خبر داد.

یادآور می‌شود در این نشست شماری از مسئولان کمیته‌های ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) خراسان شمالی به تشریح برنامه‌های تدارک دیده شده خود برای بزرگداشت 14 خردادماه پرداختند.

captcha