روز قدس نقطه عطف همدلی مسلمانان در مقابل استکبار است
کد خبر: 1432989
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸

روز قدس نقطه عطف همدلی مسلمانان در مقابل استکبار است

گروه اجتماعی: معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی گیلان روز قدس را نقطه عطف یکپارچگی مسلمانان جهان در مقابل زورگویی‌های استکبار دانست و گفت: کشتار مردم مظلوم غزه نشان از ترس و درماندگی صهیونیسم در مقابل جبهه مقاومت اسلامی است.

علیرضا مزروعی، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان گیلان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، ضمن محکوم کردن جنایات اخیر صهیونیست‌ها در نوار غزه، اظهار کرد: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، یادآور میراث ماندگار و حکیمانه بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) یعنی روز جهانی قدس است.

وی با بیان اینکه منطقه استراتژی خاورمیانه مدت‌هاست با اشغال رژیم جعلی اسرائیل مواجهه شده است، تصریح کرد: مهم‌ترین و بارزترین ریشه بحران خاورمیانه مسئله فلسطین است و جنایات رژیم جعلی اسرائیل با مردم فلسطین و برخی از کشورهای همجوار فلسطین اشغالی از جمله لبنان است.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی گیلان افزود: از سال 1948 تاکنون اسرائیل غاصب اعلام موجودیت کرده است حملات بی‌وقفه و جنایات بی‌شماری علیه ملت فلسطین داشته است.

مزروعی روز جهانی قدس را نقطه عطف همدلی و یکپارچگی مسلمانان جهان در مقابل زورگویی‌های صهیونیست و استکبار جهانی دانست و گفت: کشتار مردم مظلوم غزه نشان از ترس و درماندگی صهیونیسم در مقابل جبهه مقاومت اسلامی است.

وی با اشاره به جنایات صهیونیسم در آواره کردن میلیون‌ها نفر از مردم فلسطین و شهادت هزاران نفر از مردم بی‌دفاع فلسطین، متذکر شد: فلسطین به منطقه‌ای بحرانی تبدیل شده است.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی گیلان یادآور شد: دشمن صهیونیستی در روزهای اخیر به کشتار مردم مظلوم غزه با استفاده از سلاح‌های مخرب ممنوعه از جمله بمب‌های الکترونیکی و فسفری کرده است؛ بنابراین حمایت از مردم مظلوم غزه در حال حاضر وظیفه مسلمانان جهان است.

مزروعی شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس را ضروری و تاثیرگذار در روحیه مردم غیور فلسطین دانست و خاطرنشان کرد: امروزه شاهد شکست ارتش مجهز صهیونیست‌ و عجز آنها در مقابل نیروهای مقاومت و همچنین پیدایش انتفاضه و شکل‌گیری مقاومت واقعی و اسلامی در سرزمین‌های اشغالی هستیم.

captcha