سکوت مدعیان حقوق بشر برابر جنایات اسرائیل غیرقابل قبول است
کد خبر: 1433285
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۴
امام جمعه کیش:

سکوت مدعیان حقوق بشر برابر جنایات اسرائیل غیرقابل قبول است

گروه سیاسی: امام جمعه کیش با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار زنان، کودکان و غیرنظامیان گفت: سکوت کشورها و مجامع بین المللی مدعی حقوق بشر در برابر این جنایات غیر قابل قبول و محکوم است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی، خطیب جمعه کیش روز گذشته، سوم مرداد در خطبه‌های نماز جمعه جزیره، گفت: متأسفانه در کنار سکوت مجامع بین‌المللی و اتهام خشونت به فلسطینیان از سوی دبیرکل سازمان ملل متحد، شاهد خیانت و سکوت برخی از کشورهای اسلامی برابر ظلم به مردم مظلوم فلسطین هستیم.
امام جمعه کیش با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار زنان، کودکان و غیرنظامیان گفت: سکوت کشورها و مجامع بین المللی مدعی حقوق بشر برابر این جنایات غیر قابل قبول و محکوم است.
وی به جهش قدرتمند مقاومت در 10 سال اخیر اشاره کرد و گفت: مردم مظلوم فلسطین روزی با سنگ مبارزه می‌کردند اما امروز به فنآوری هواپیماهای بدون سرنشین دست پیدا کرده‌اند و موشک‌های آنان گنبد آهنین رژیم اشغالگر قدس را در هم می‌شکند.
خطیب جمعه کیش در بخش دیگری از سخنانش به سالروز برگزاری نخستین نماز جمعه در ایران پس از پیروزی انقلاب به امامت مرحوم طالقانی اشاره کرد و گفت: نماز جمعه با ایجاد ارتباط بین مردم و مسئولین نقش مهمی در استحکام نظام اسلامی دارد.
علیدادی در پایان با اشاره به روزهای پایانی ماه مبارک رمضان و نزدیکی عید سعید فطر گفت: امسال برای نخستین‌بار مراسم وداع با رمضان ساعت 18:30 شنبه چهارم مرداد در مسجد امام حسن مجتبی (ع) برگزار می‌شود از اینرو خواهان حضور روزه‌داران در این مراسم معنوی هستم.

captcha