انقلاب اسلامی بر پایه توکل به خدا بنا نهاد شده است
کد خبر: 1433540
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۰

انقلاب اسلامی بر پایه توکل به خدا بنا نهاد شده است

گروه سیاسی: عضو مجمع نمایندگان خراسان جنوبی در خانه ملت اظهار کرد: انقلاب اسلامی بر پایه توکل به خدا بنا نهاد شده و در بسیاری از زمان‌ها یاری خداوند از انقلاب اسلامی به وضوح دیده شده است.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان جنوبی، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام سید محمدباقر عبادی، منتخب مردم برجند در مجلس امروز، چهارم مرداد با حضور در جمع فرماندهان و کارکنان مرکز از پایگاه هوایی سرلشکر خلبان شهید سیدحسین حسینی بیرجند بازدید کرد.



وی با بیان اینکه امنیت در جامعه از اهمیت و جایگاه بالایی برخوردار است، اظهار کرد: اگر امنیت نباشد تمام تلاش‌های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی که در کشور انجام می‌شود، نتیجه‌ای نخواهد داشت.



عبادی به قدرت ایمان و اصول حاکم بر نیروهای مسلح کشور اشاره کرد و افزود: آنچه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را از دیگر نیروهای نظامی کشورهای مختلف جهان جدا و متمایز می‌کند، قدرت ایمان و پایبندی به اصول و ارزش‌های الهی و اسلامی است.



وی افزود: عامل دیگری که جایگاه نیروهای مسلج جمهوری اسلامی ایران را در سطح جهان متفاوت ساخته، تعصب به کشور و مردمی بودن نیروهای نظامی است.



نماینده مردم بیرجند در مجلس در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: این انقلاب بر پایه توکل به خدا بنا نهاد شده و در بسیاری از زمان‌ها یاری خداوند از انقلاب اسلامی به وضوح دیده شده است.



عبادی به واقعه صحرای طبس اشاره کرد و افزود: جریان شکست مفتضحانه آمریکایی‌ها در صحرای طبس از جمله کمک‌های خداوند نسبت به این کشور بوده است. ملتی که توکل به خدا داشته باشد، روحیه‌ امیدش از بین نمی‌رود و عزم او راسخ‌تر می‌شود.

captcha