امروز با صلابت در مقابل تمام قدرت‌های دنیا مذاکره می‌کنیم
کد خبر: 1437947
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۵
فرماندار پاکدشت:

امروز با صلابت در مقابل تمام قدرت‌های دنیا مذاکره می‌کنیم

خبرنگاران افتخاری/ محمد فرخی: علیرضا قاسمی‌فرزاد در مراسم تجلیل از خبرنگاران پاکدشت، گفت: امروز افتخار ما این است که با صلابت در مقابل تمام قدرت‌های دنیا مذاکره می‌کنیم و ذره‌ای از حق‌مان عقب‌نشینی نخواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، علیرضا قاسمی‌فرزاد، فرماندار پاکدشت، 19 مردادماه در همایش تجلیل از اصحاب خبر و رسانه که در سالن اجتماعات فرمانداری پاکدشت برگزار شد، ضمن عرض تبریک روز خبرنگار، گفت: 17 مردادماه، بهانه‌ای است برای تجلیل اهالی خدوم رسانه و مطبوعات که این روز با شهادت یکی از شهیدان اهل قلم، محمود صارمی رقم خورده است.

وی با اشاره به جنایات اخیر رژیم اسرائیل و داعش، بیان کرد: این جنایات را در هر مکانی می‌توانند اجرا کنند اما در مملکت ما، رهبری پیامبرگونه مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری دولت تدبیر و امید این امکان را برای آن‌ها ناممکن کرده است.

فرماندار پاکدشت با بیان اینکه یکی از دلایل بروز این جنایات در کشورهای دیگر را می‌توان خیانت سران عرب در چند ساله گذشته دانست، افزود: وقتی امام(ره) در دهه‌های قبل از انقلاب دستور مبارزه با اسرائیل را صادر کرد امروز می‌توان نتایج آن را مشاهده کرد.

قاسمی فرزاد گفت: امروز جریان داعش، ساده نیست بلکه یک جریان عمیق سیاسی و فرهنگی است تا چهره اسلام را سفاک نشان دهد و بگوید تمدن و فرهنگ اسلام، فرهنگ جنایت است. در زمان پیامبر اسلام(ص) هم مردم را زنده به گور می‌کردند، خونریزی اتفاق می‌افتاد، اما بعثت و حضور پیامبر(ص) به آن جریانات خاتمه داد.

وی با اشاره به وجود گروهک‌های منافق، تأکید کرد: تا به امروز این گروهک‌های منافق از هیچ راهی موفق نشده‌اند به کشور ما نفوذ کنند نه در زمینه اقتصاد و نه در زمینه نظامی چراکه از همان ابتدا شکست خورده‌اند، و امروز هم از راه فرهنگ وارد شدند که باید به این مهم بیشتر توجه داشت.

رئیس شورای اداری شهرستان پاکدشت اظهار کرد: امروز افتخار ما این است؛ با صلابت در مقابل تمام قدرت‌های دنیا مذاکره می‌کنیم و ذره‌ای از حقمان عقب‌نشینی نخواهیم کرد.

فرماندار پاکدشت گفت: خبرنگار می‌تواند اخبار سراسر کذب و یا برعکس، اخبار را صادقانه منتشر کند. به برکت خدمت صادقانه خبرنگار است که از اخبار درباره خود در سرتاسر جهان با خبر هستیم.

وی با بیان اینکه ما ادعا داریم سالم‌ترین و بهترین خبرنگاران را در سطح کشور داریم و آن‌ها بی‌ادعا و صادقانه کار می‌کنند، عنوان کرد: اساساً شغل خبرنگاری، شغل پرمخاطره‌ای است و اخیراً هم در فلسطین اشغالی حدود 10 خبرنگار به شهادت رسیدند و 40 نفر مجروح شدند.

رئیس شورای اداری شهرستان پاکدشت با اشاره به اینکه بسیاری از خبرنگاران برای آگاهی‌بخشی، از جان خود گذشتند تا واقعیت‌ها را اطلاع‌رسانی کنند، افزود: خبرنگار پل ارتباطی مسئولان و مردم است. وجود تعهد همراه با تلاش خبرنگاران موجب شده است که مردم به آنها اعتماد داشته باشند.

قاسمی‌فرزاد با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر بیان اصل حقایق و ارتباط دوسویه با مسئولان، گفت: ریاست محترم جمهوری هم توجه خاصی به قشر رسانه دارند و امروز خواستار تشکیل یک مجموعه صنفی برای حل مشکلات آن‌ها هستند.

فرماندار پاکدشت در ادامه نقد را حق مسلم خبرنگاران عنوان کرد و افزود: نقد سازنده، منصفانه و مشفقانه سبب تحول و برون‌‌رفت از مشکلات موجود می‌شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان پاکدشت در توصیه به مدیران، بیان کرد: خبرنگاران مشاوران و بازوان خوبی برای اقدامات نهادها هستند و نباید ارتباط با آنها را قطع کرد.

یادآور می‌شود، در ابتدای این مراسم مهدی عطریان، شاعر اهل بیت به قرائت آخرین سروده‌های خود در وصف مظلومیت مردم غزه پرداخت و مطهری‌فر به‌عنوان پیشکسوت اصحاب رسانه در پاکدشت چند خطی از درد‌دل‌های  خبرنگاران را بازگو کرد. همچنین در پایان مراسم از دست‌اندرکاران عرصه خبررسانی لوح سپاس و هدایایی از سوی فرمانداری شهرستان پاکدشت تقدیر به‌عمل آمد.

captcha