آزادگان معلمان حقیقی درس مقاومت و استقامت در راه رسیدن به حق هستند
کد خبر: 1440606
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۰

آزادگان معلمان حقیقی درس مقاومت و استقامت در راه رسیدن به حق هستند

گروه سیاسی: خطیب جمعه بیجار آزادگان را معلمان حقیقی درس مقاومت و استقامت در راه رسیدن به حق دانست و گفت: به وسیله مقاومت آزادگان و فداکاری‌ها و ایثار شهدا و جانبازان، این انقلاب از گزند طوفان‌ها آسیب ماند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، مراسم تجدید بیعت با شهدای شهر بیجار، صبح امروز،27 مردادماه، به‌مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مرادی، امام جمعه شهرستان بیجار، فرماندار، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، شهردار، فرمانده سپاه و سایر مسئولان این شهرستان به‌همراه خانواده‌های معظم شهدا در مزار مطهر شهدای این شهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی مرادی، امام جمعه شهرستان بیجار در این مراسم با تبریک 26 مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، اظهار کرد: آزادگان درس مقاومت هستند و وجودشان سراپا ایثار و وفاداری است.

وی افزود: پایبندی آزادگان در دوران اسارت به دین مبین اسلام و ولایت‌مداری آنان درس بزرگی برای نسل امروز است و آزادگان آبروی ایران و ایرانیان را حفظ کردند.

حجت‌الاسلام مرادی آزادگان را معلمان حقیقی درس مقاومت و استقامت در راه رسیدن به حق دانست و عنوان کرد: به وسیله مقاومت آزادگان و فداکاری‌ها و ایثار شهدا و جانبازان، این انقلاب از گزند طوفان‌ها آسیب ماند و به فرموده امام راحل به دنیا صادر شد.

وی بیان کرد: دشمنان قسم خورده نظام خیلی تلاش کردند تا بتوانند اظهار جدایی آزادگان در بند رژیم بعثی از ارزش های نظام و انقلاب به ویژه امام خمینی(ره) را بشنوند اما آنان این آرزو را به گور بردند و بعثی‌های باقیمانده تا مادامی که جوانان و بسیجیان جان بر کف در این مملکت هستند آرزوی آنها هم نقش بر آب خواهد شد.

خطیب جمعه بیجار در این مراسم از آزادگان به عنوان ستارگان درخشان نام برد و یادآورشد: آزادگان در عرصه دفاع مقدس با تأسی از امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) در راه رسیدن به اهداف والای خود، ایستادگی کردند.

captcha