استاد مولایی همواره مورد توجه خاص مقام معظم رهبری بوده است
کد خبر: 1440667
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۹
احمد مسجد جامعی:

استاد مولایی همواره مورد توجه خاص مقام معظم رهبری بوده است

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس شورای شهر تهران امروز، ۲۷ مردادماه با حضور در بیمارستان مهر از استاد مولایی عیادت کرد و گفت: استاد مولایی همواره مورد توجه خاص مقام معظم رهبری بوده است و در جلسات قرآنی کنار دست ایشان می‌نشست.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) استاد ابراهیم‌ پورفرزیب معروف به استاد مولایی، استاد الاساتید قرآن کشورمان حدود 10 روز است که به دلیل عفونت شدید در بدن، وجود آثاری از مننژیت، کم‌خونی و عفونت در مغز در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان مهر بستری است. ایشان در این مدت در سطح هوشیاری بسیار پایینی قرار دارند و پزشک معالج و پرستاران بخش مراقبت‌های ویژه نیز اعلام کردند که وضعیت هوشیاری و جسمانی استاد الاساتید قرآن هیچ تغییری نسبت به روزهای گذشته نداشته است.


در روزهای گذشته برخی از مسئولان و چهر‌ه‌ها و علاقه‌مندان قرآنی که سال‌های سال با خدمات ارزشمند استاد آشنا بوده‌اند و قدرشناس استادالاساتید قرآن کشورمان هستند به بیمارستان مهر رفته‌اند تا علاوه بر جویا شدن از آخرین وضعیت استاد، نسبت به سال‌ها خدمات و فعالیت‌های استاد مسلم قرآن کشورمان ادای دین کنند.
در این میان، احمد مسجدجامعی، رئیس شورای شهر تهران، حمید صابرفرزام، مدیرعامل خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) و رئیس سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور و عیسی علیزاده، معاون برنامه‌ریزی سازمان زیباسازی شهرداری تهران نیز امروز، 27 مردادماه با حضور در بیمارستان مهر بر سر بالین استاد مولایی حاضر شده و با اطلاع پیدا کردن از شرایط جسمانی استاد برای سلامتی و بهبودی وی دعا کردند.


احمد مسجدجامعی ضمن عیادت از استاد مولایی به خبرنگار ایکنا گفت: استاد مولایی، استاد الاساتید قرآن کشور است و بسیاری از چهره‌ها و شخصیت‌های قرآنی کشور از شاگردان بی‌واسطه و باواسطه استاد محسوب می‌شوند.
رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه استاد مولایی شخصیت بسیار معتبر و منحصر به فردی است، افزود: در جلسات استاد مولایی بسیاری از بزرگان شرکت می‌کردند و آخرین جلسه‌ای که بنده استاد مولایی را دیدم در ماه مبارک رمضان بود که استاد شجریان نیز در این جلسه حضور داشت.
مسجدجامعی ادامه داد: استاد شجریان در این دیدار از استاد مولایی به نیکی یاد کرده و می‌گفت که گاهی در جلسات قرآن استاد مولایی، از وی می‌خواستم که قرآن را با سبکی در دستگاه‌های مختلف قرائت کند و استاد نیز قرائت می‌کرد.
وی با بیان اینکه جلسات استاد مولایی در حال حاضر توسط استاد میرداماد ادامه پیدا می‌کند، گفت: جلسه استاد مولایی که توسط سیدعباس میرداماد اداره می‌شود در ابتدا در مسجدالرضا(ع) بود که به مسجد حجت‌ابن الحسن(ع) سهروردی انتقال پیدا کرده است و جلسه مجمع قاریان قرآن کریم که پایه اولیه و مبنای آغازین آن در هیئت سنگلج بود و بعدها توسط استاد مولایی اداره می‌شد هم هنوز ادامه داشته و در مسجد شیخ فضل‌الله نوری در ماه مبارک رمضان هر سال برگزار می‌شود.


رئیس شورای شورای شهر تهران عنوان کرد: استاد مولایی آثار خدمات و آثار ارزشمندی دارد و به عنوان خادم قرآن کریم نیز معرفی شده و نشان خادمی قرآن دریافت کرده و از شخصیت‌های ارزشمند و معتبری است که در فعالیت‌های قرآنی به ویژه آموزش قرآن حقوق انکارناپذیر و شناخته‌شده‌ای دارد.
وی در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه استاد مولایی از همان سال‌های گذشته مورد علاقه مقام معظم رهبری بوده است، گفت: در جلساتی که پس از انقلاب اسلامی برگزار می‌شد استاد مولایی همواره مورد توجه خاص مقام معظم رهبری بوده است و در کلاس‌ها و جلسات قرآنی کنار دست ایشان می‌نشست.

انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
م عباسی
|
-
|
۱۳۹۳/۰۵/۲۷ - ۲۲:۱۰
0
0
با سلام ؛ در حالی که استاد مولایی را به عنوان استاد الاساتید میشناسند اما کمتر کسی از جامعه قرآنی به عیادت ایشون رفتند که شاید این هم از مهجوریت قرآن است. اگر جامعه قرآنی هوای هم را نداشته باشند از دیگران انتظاری باقی نمی‌ماند!
captcha