اختصاص ۹ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال ویژه طرح توسعه حرم حضرت قیدارنبی(ع)
کد خبر: 1441452
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۲

اختصاص ۹ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال ویژه طرح توسعه حرم حضرت قیدارنبی(ع)

گروه اجتماعی: فرماندار شهرستان خدابنده با اشاره به طرح توسعه حرم حضرت قیدارنبی(ع)، گفت: اعتبار تخصیص یافته به پروژه مرمت و بازسازی این بقعه متبرکه بالغ بر ۹ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، باب‌الله فتحی، فرماندار خدابنده، ظهر امروز، 29 مردادماه، در نشست خبری با اصحاب رسانه استان که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت، 13 طرح کلنگ‎زنی شده و 34 پروژه مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد که اعتبار تخصیص یافته به آن بالغ بر 127 میلیون تومان است.

وی افزود: گازرسانی به پنج روستا، آسفالت‌ریزی چند مسیر روستایی و افتتاح بند انحرافی اوش‌داش با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان در منطقه بزینه‌رود، از جمله این طرح‌ها است.

فرماندار خدابنده عنوان کرد: حدود یک سال از آغاز به‌کار دولت یازدهم می‎‌گذرد و بنا بر مشکلات دولت که مهمترین آن کنترل رکود و تورم در کشور بود؛در این مدت رکود از 40 درصد به 30 درصدکاهش یافته و این کنترل یکی از مهمترین اولویت‎های کاری دولت در روند بهبود اقتصاد کشور به‌شمار می‎آید.

وی به طرح توسعه حرم حضرت قیدارنبی(ع) اشاره و تصریح کرد: اعتبار تخصیص یافته به پروژه مرمت و بازسازی این بقعه متبرکه بالغ بر 9 میلیارد و 320 میلیون ریال است که شاهد پیشرفت 90 درصدی مرمت و بازسازی داخل صحن مطهرحرم هستیم که در پایان این طرح حرم حضرت قیدارنبی(ع)  به 2 هکتار خواهد رسید.

فتحی درپایان یادآور شد: یکی از تأکیدات مهم مقام معظم رهبری توجه به اقتصاد مقاومتی است که در این حوزه برنامه‎هایی در جهت جذب سرمایه‎گذاری و ایجاد اشتغال در این شهرستان با توجه به ظرفیت‏‌های موجود در دستور کار قرار خواهد گرفت.

captcha