مرحله استانی مسابقات قرآن دستگاه قضایی استان مرکزی برگزار می‌شود
کد خبر: 1441496
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۱
فردا؛

مرحله استانی مسابقات قرآن دستگاه قضایی استان مرکزی برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون فرهنگی اداره‌کل دادگستری استان مرکزی از برگزاری مرحله استانی دومین دوره مسابقات قرآن ویژه دستگاه قضایی این استان خبر داد.

مهدی آقاباقری، معاون فرهنگی اداره‌کل دادگستری استان مرکزی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، اظهار کرد: با توجه به هجمه سنگین دشمنان در راستای ضربه زدن به فرهنگ ناب اسلامی توسعه مفاهیم قرآنی امری لازم اجتناب‌ناپذیر و ضروری ارزیابی می‌شود.

وی به برگزاری دومین دوره برگزاری مسابقات سراسری قرآن ویژه کارکنان دستگاه قضایی اشاره کرد و گفت: این دوره از مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شد.

آقاباقری با اشاره به اینکه مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات 29 خرداد به‌صورت همزمان در چهار شهرستان‌ اراک، خنداب، محلات و ساوه با حضور 162 متسابق برگزار شد، گفت: این دوره از مسابقات مانند سال گذشته در مراحل چهارگانه شهرستانی، استانی، منطقه‌ای و کشوری برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: این دوره از مسابقات در قالب رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، مفاهیم و حفظ با پنج زیرشاخه حفظ کل، حفظ 2 جزء، 5 جزء، 10 و 15 جزء برگزار شد.

این مقام مسئول در پایان یادآور شد: مرحله استانی این دوره از مسابقات فردا، 30 مرداد با حضور راه‌یافتگان به این مرحله در اراک برگزار می‌شود.

captcha