تجدید میثاق کارکنان میراث فرهنگی خوزستان با شهدا
کد خبر: 1442810
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۷

تجدید میثاق کارکنان میراث فرهنگی خوزستان با شهدا

گروه اجتماعی: در نخستین روز از هفته دولت کارکنان اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان با حضور در گلزار شهدای اهواز با شهدای دفاع از مرز و بوم اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، در مراسم تجدید میثاق کارکنان میراث فرهنگی خوزستان با شهدا که یکشنبه، دوم شهریور در نخستین روز هفته دولت با نام «روز ارزش‌های اسلامی و هویت ملی» برگزار شد، فریدون بیگدلی، قائم مقام اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان اظهار کرد: حضور در گلزار شهدا نماد هماهنگ کردن مسیر حرکت موجود با آرمان‌های شهدا است.

وی عنوان کرد: شهدا در دفاع جانانه خود از مرز و بوم ایران اسلامی شیرین‌ترین داشته خود را یعنی جان شریف‌شان را در طبق اخلاص گذاشتند و به این دلیل همراهی با آرمان‌های آنها اصلی‌ترین وظیفه و مهم‌ترین مسئله‌ای است که امروز بر عهده ما است و باید در انجام این وظیفه کوشا باشیم.

قائم مقام اداره‌کل میراث فرهنگی خوزستان شهید رجایی و باهنر را مصداق کامل خلوص در کار جهادی برای مردم معرفی کرد و گفت: باید همه تلاش کنند تا در امور اداری و خدمت کردن به مردم مانند شهید رجایی و باهنر گام برداریم و خلوص فعالیت برای مردم این دو شهید بزرگوار باعث شده است که این دو دولتمرد شهید در تاریخ معاصر ایران اسلامی به اسوه تبدیل شوند.

بیگدلی تأکید کرد: هفته دولت تنها نمادی برای توجه به شخصیت این دو شهید بزرگ است و باید در راستای اتکا به آرمان‌های شهدا و اطاعت از رهبری معظم انقلاب در راستای پیشبرد نظام در رسیدن به اهداف عالیه خود تلاش کنیم و در این بین تجدید میثاق با شهدا و امام شهیدان تأثیر زیادی در این مسیر دارد.

captcha