مؤسسه تسنیم وحی؛ مجری برگزاری آزمون حفظ قرآن ارشاد
کد خبر: 1445668
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۵

مؤسسه تسنیم وحی؛ مجری برگزاری آزمون حفظ قرآن ارشاد

گروه مؤسسات قرآنی مردم نهاد: مؤسسه تسنیم وحی مجری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان گیلان است.

امیرحجت‌ مرادی، مدیر مؤسسه تسنیم وحی گیلان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با اشاره به آزمون سراسری و سالیانه حفظ و مفاهیم قرآن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: امسال برای اولین بار است که اجرای این آزمون‌ها به مؤسسات، مراکز و خانه‌های قرآنی شهری و روستایی واگذار شده است.

وی افزود: مؤسسه تسنیم وحی گیلان، مجری این طرح است که مقرر شده با همکاری دو و سه مؤسسه دیگر این آزمون را در سطح استان برگزار کند.

مرادی اظهار کرد: در حال حاضر در حوزه رشت که مؤسسه تسنیم وحی مستقیماً برگزارکننده این آزمون است؛ 488 نفر از بانوان و آقایان، جمعه، چهارم مهرماه، ساعت 8:30 در رشته‌های حفظ، مفاهیم قرآن، تدبر و مفاهیم نهج‌البلاغه با هم به رقابت می‌پردازند که مکان برگزاری آزمون متعاقباً اعلام خواهد شد.

مدیر مؤسسه تسنیم وحی گیلان ادامه داد: همچنین حدود 43 نفر از شرکت‌کنندگان زیر 12 سال هستند که ساعت 15 جمعه، چهارم مهرماه با هم به رقابت می‌پردازند و 127 نفر نیز در رشته‌های حفظ، تدبر و مفاهیم حضور خواهند داشت.

یادآور می‌شود، مؤسسه تسنیم وحی دارای مجوز از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان است.

captcha