برگزیدگان چهاردهمین دوره مسابقات سراسری قرآن خانواده نزاجا اعلام شدند
کد خبر: 1446557
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۰

برگزیدگان چهاردهمین دوره مسابقات سراسری قرآن خانواده نزاجا اعلام شدند

گروه فعالیت‌های قرآنی: برگزیدگان چهاردهمین دوره مسابقات سراسری قرآن بانوان شاغل، همسران و فرزندان کارکنان پایور نزاجا صبح امروز، ۱۲ شهریور ماه در مشهد اعلام شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌الملی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، برگزیدگان چهاردهمین دوره مسابقات سراسری قرآن بانوان شاغل، همسران و فرزندان کارکنان پایور نزاجا، صبح امروز، 12 شهریورماه در مهمانسرای ثامن‌الائمه(ع) مشهد اعلام شدند.

بر اساس این گزارش، در رشته حفظ کل و در بخش بانوان شاغل، سهیلا محمدبیگی از بیمارستان 577 اصفهان، رتبه نخست را به خود اختصاص داد، این رشته رتبه دوم نداشت و زهرا سادات حسینی از بیمارستان 550 مشهد حائز رتبه سوم شد و در رشته 15 جزء در این بخش نیز رتبه نخست از آن کسی نشد و پروین مهدی کرمی از بیمارستان 524 سنندج رتبه دوم را کسب کرده و منصوره صادقی از بیمارستان 505 مشهد حائز رتبه سوم شد.

صدیقه اکبری از بیمارستان 552 بیرجند، مرضیه غلامی از بیمارستان 577 اصفهان و بیتا سنگانی از بیمارستان 505 به ترتیب نفرات اول تا سوم رشته 10 جزء قرآن کریم در بخش بانوان شاغل را به خود اختصاص دادند و لادن مستجابی و لیلا خبیر هر دو از بیمارستان 576 شیراز و رقیه فرخیان از بیمارستان 520 کرمانشاه نیز برگزیدگان نفرات اول تا سوم رشته 5 جزء قرآن کریم بودند.

در رشته حفظ سه جزء قرآن کریم در بخش بانوان، برگزیده رتبه نخست نداشت و سمیرا موسوی از بیمارستان هاجر، مریم فلاحت پور از بیمارستان 525 خرم آباد به ترتیب دارای رتبه‌های دوم و سوم شدند، در رشته قرائت ترتیل در بخش بانوان شاغل نیز سکینه مرادی از بیمارستان 576 شیراز و فرشته تأخیره و معصومه محمدپور هر دو از بیمارستان 577 اصفهان نفرات اول تا سوم را کسب کردند.

در رشته مفاهیم سطح یک قرآن کریم رتبه اول به سیده طاهره موسوی از بیمارستان 576 شیراز تعلق گرفت و مریم سادات عبدالله از اداره بهداشت و درمان و راحله مولوی، از مرکز 600 تهران به ترتیب حائز رتبه‌های دوم و سوم در این رشته شدند، همچنینه سمیه عباسی از بیمارستان 576 شیراز رتبه اول مفاهیم سطح دو قرآن کریم در بخش بانوان شاغل را کسب کرد و زینب آزادی از بیمارستان 520 کرمانشاه حائز رتبه دوم شد و ربابه مرادی از بیمارستان 576 شیراز با کسب رتبه سوم در بخش بانوان شاغل جزء برندگان این رشته اعلام شد.

در بخش همسران و فرزندان در رشته حفظ کل، فریده کلاهی از تیپ 55 شیراز حائز رتبه اول شد و سمانه صداقت زاده از پشتیبانی منطقه دو و فرزانه قربانی از هوانیروز کرمان به عنوان برگزیدگان رتبه‌های دوم و سوم در این رشته مشخص شدند و در رشته حفظ 20 جزء قرآن کریم رتبه‌های اول تا سوم به فریبا قهرمانی از هوانیروز کرمانشاه، مطهره کریمی از مرکز آموزش پیاده شیراز و سیده مهدیه حصیری از قرارگاه شمالشرق مشهد اختصاص یافت.

فائزه احمدی از تیپ 116 قزوین، فاطمه بستان افروز از تیپ 121 تبریز و محمدثه براتی از قرارگاه شمالشرق مشهد حائز رتبه اول تا سوم در رشته 15 جزء قرآن کریم اعلام شدند و در رشته‌ 10 جزء همسران و فرزندان کارکنان نیز ندا یزدان‌پناه از تیپ 55 شیراز حائز رتبه اول شد، همچنین مینا چشم سبز از گروه 422 اهواز و رقیه حیدری از مرکز آموزش 07 کازرون به عنوان نفرات دوم و سوم انتخاب شدند.

در رشته حفظ پنج جزء بخش همسران و فرزندان کارکنان زهرا آقایی از هوانیروز مسجد سلیمان حائز رتبه نخست شد و لیلا محمدی از تیپ 292 اهواز رتبه دوم را کسب کرد و اسماء شمس از هوانیروز کرمان رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

فاطمه ملازاده از تیپ 277 مشهد، حمیده کریمی از هوانیروز کرمان و زهرا حسینی از تی 38 زرهی تربت‌جام به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا سوم در رشته حفظ سه جزء قرآن کریم در بخش همسران و فرزندان کارکنان شدند، همچنین فرزانه کارکن از مرکز آموزش 04 بیرجند، آزاده شاه‌محمدی از تیپ 377 مشهد و نسیبه علی محمدی از آمادگاه زنجان رتبه اول تا سوم رشته قرائت ترتیل در بخش فرزندان را کسب کردند.

در رشته قرائت ترتیل در بخش همسران المیرا حمیدی از تیپ 292، شیرین دست‌افکن از گروه 11 مراغه و مهرانگیز امیری از هوانیروز کرمانشاه به عنوان نفرات برگزیده مشخص شدند و در بخش مفاهیم فرزندان دختر شیما اندرز از هوانیروز کرمانشاه، راضیه ذبیحی از تیپ 177 مشهد و طاهره صدیقی از گروه 22 توپخانه مشهد اول تا سوم را کسب کردند و در بخش مفاهیم همسران سلیمه محمدی از گروه 22 توپخانه اصفهان، حمیده قناعت‌پیشه از تیپ 37 تکاور شیراز و مژگان اسداللهی از تیپ 65 نوهد تهران دارندگان رتبه‌های اول تا سوم بودند.

در بخش برادران رشته حفظ 20 جزء قرآن کریم، علیرضا رعیت‌دوست از مرکز آموزش 01 تهران حائز رتبه اول شد، این رشته، نفرات دوم و سوم نداشت، رشته حفظ 15 جزء قرآن کریم نیز رتبه نخست نداشت و ابوالفضل ایرانی از تیپ 121 تبریز رتبه دوم را کسب کرد و ابوالفضل کشاورز از تیپ 116 قزوین حائز رتبه سوم شد.

محمدمهدی طالب از تیپ 121 تبریز، محسن ترابی از فرماندهی مهندسی نزاجا تهران و امیرعباس زارعی از تیپ 116 قزوین به ترتیب به عنوان دارندگان رتبه های اول تا سوم در رشته حفظ 10 جزء قرآن کریم اعلام شدند و در رشته حفظ پنج جزء مهدی نوایی از ستاد نزاجا تهران رتبه نخست را کسب کرد و حبیب اکبری‌دخت از فرماندهی مهندسی نزاجا تهران و جواد صداقت‌زاده از تیپ 37 تکاور شیراز مقام‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

در رشته حفظ سه جزء قرآن کریم مقام‌های اول تا سوم به جواد شادمانی از تیپ 55 هوابرد شیراز، امید حسینی‌نژاد از تیپ 377 پیاده مشهد و امید نوایی از ستاد نزاجا تهران اختصاص یافت و در رشته تحقیق مهدی هدایتی فر و احسان شایسته هر دو از تیپ 377 پیاده مشهد حائز رتبه‌های اول و دوم را کسب کردند و بهنام مرادقلی از تیپ 38 زرهی تربت جام حائز رتیه سوم در این رشته شد.

در رشته مفاهیم بخش برادران، میلاد سینا از گروه 22 توپخانه اصفهان رتبه نخست و سعید عبدالله پور از تیپ 158 تکاور شاهرود رتبه دوم را کسب کرد و محمدرضا مقداری از تیپ 188 زرهی زاهدان نیز رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

یادآور می شود، چهاردهمین دوره مسابقات قرآن بانوان شاغل، همسران و فرزندان کارکنان پایور نزاجا با حضور 217 نفر از خانواده‌های کارکنان نیروی زمینی ارتش در سه رشته حفظ، قرائت و مفاهیم قرآن کریم در مشهد برگزار شد.

captcha