برپایی نمایشگاه «مطلع عشق» در شهرکرد
کد خبر: 1452309
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۷
همزمان با هفته دفاع مقدس صورت می‎گیرد؛

برپایی نمایشگاه «مطلع عشق» در شهرکرد

گروه اجتماعی: مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) از برپایی نمایشگاه مطلع عشق در منطقه عمومی رحمتیه شهرکرد به‌مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.

مهدی ملک‎پور، مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) در گفت‎وگو با خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، از برپایی نمایشگاه مطلع عشق در منطقه عمومی رحمتیه شهرکرد به‌مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد و اظهار کرد: این نمایشگاه در شهرکرد منطقه رحمتیه در دو بخش سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برپا شده است.

وی قسمت سخت‌افزاری نمایشگاه را شامل اداوات و تجهیزات نظامی و پیشرفت‌های نظامی دانست و افزود: بخش نرم‌افزاری نمایشگاه با رویکرد فرهنگ و اقتصاد در غرفه‌های مختلف برگزار شده است.

ملک‎پور گفت: نمایش نقش قومیت‎ها در دفاع مقدس، پیشرفت‎های علمی ـ پژوهشی سپاه و بسیج، عملکرد زنان در دفاع مقدس، جنگ نرم، بسیج سازندگی و محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی، دجال‌واره، اردوهای راهیان نور، غرفه ایثارگران، محصولات فرهنگی و کتاب، تصاویر شهدا و رزمندگان از جمله غرفه‌های 60 گانه نمایشگاه مطلع عشق در شهرکرد است.

به گزارش ایکنا، نمایشگاه «مطلع عشق» دوشنبه، 31 شهریور‌ ساعت 10:30 افتتاح و از ساعت 15:00 بعد از ظهر تا ساعت 22:00 شب تا تاریخ ششم مهرماه 93 برای  بازدید علاقه‌مندان برپاست.

captcha