سلامت دستگاه قضایی در فارس ارتقا می‌یابد
کد خبر: 1454535
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۷
القاصی‌مهر:

سلامت دستگاه قضایی در فارس ارتقا می‌یابد

گروه اجتماعی: رئیس کل دادگستری فارس با اشاره به اهمیت سلامت دستگاه قضایی گفت: سلامت دستگاه قضایی و ارتقای آن از برنامه‌های ویژه دادگستری استان فارس است؛ چراکه سلامت دستگاه قضایی تضمین‌کننده سلامت سایر دستگاه‌هاست.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، علی القاصی‌مهر رئیس کل دادگستری فارس امروز، پنجم مهر در دیدار با آیت‌الله ایمانی، نماینده ولی فقیه در این استان گفت: دستگاه قضایی استان به عنوان یک دستگاه حاکمیتی اجرا کننده راهبردهای و منویات مقام معظم رهبری است و همواره نیازمند حمایت نماینده ولی فقیه در استان است.
وی با بیان اینکه در طول سه سال حضور خود در استان فارس همواره با بهره‌گیری از رهنمودهای روحانیت به‌خصوص آیت‌الله ایمانی و همکاری و تلاش مجدانه همکاران قضایی و اداری موفق به ارتقاء امنیت استان شده‌ایم، افزود: برخورد با ناامنی‌ها و ارتقای بیش از پیش امنیت در استان یکی از اولویت‌های اصلی دستگاه قضایی در دوره جدید خواهد بود همچنان‌که در گذشته با پیگیری‌های انجام شده احکام خوبی صادر و با اجرای آن در ملأ عام احساس امنیت ارتقا یافت.
القاصی‌مهر در ادامه با اشاره به اهمیت سلامت دستگاه قضایی گفت: سلامت دستگاه قضایی و ارتقای آن از برنامه‌های ویژه دادگستری استان فارس است چراکه سلامت دستگاه قضایی تضمین‌کننده سلامت سایر دستگاه‌ها و نهادهاست.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به توانمندی استان فارس در بحث پیشگیری از وقوع جرم اشاره کرد و افزود: اقدامات خوب انجام شده در بحث پیشگیری از وقوع جرائم را با قدرت بیشتر ادامه خواهیم داد.
رئیس کل دادگستری استان فارس در پایان ضمن تقدیر از حمایت‌های نماینده ولی فقیه در استان در خصوص آزادسازی اطراف حرم احمدبن موسی(ع) در راستای طرح توسعه حرم مطهر افزود: متأسفانه علی‌رغم مصوبات مشترک دستگاه‌های ذی ربط برخی ادارات و سازمانها به وظایف خود در این خصوص عمل نکردند و این امر باعث شد این منازل به محلی برای تجمع معتادان و ایجاد مفسده‌های بسیاری تبدیل شود.

captcha