افزایش زمان پاسخگویی دینی در سامانه ایپرسش
کد خبر: 1455142
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۱

افزایش زمان پاسخگویی دینی در سامانه ایپرسش

گروه فضای مجازی: با توجه به درخواست کاربران داخل و خارج از کشور مبنی بر افزایش ساعت پاسخگویی بخش گفتگوی زنده سامانه پاسخگویی ایپرسش، تصمیم به افزایش ساعات پاسخگویی تا ساعت ۲۴ شب گرفته شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین علی کامل‌رضانیا خاطر نشان کرد: پیش از این، سامانه پاسخگویی ایپرسش در بخش گفتگوی زنده، با تعریف سه شیفت کاری از 8 تا 20 شب در سه حوزه مشاوره دینی، احکام شرعی، اعتقادات و شبهات دینی به صورت زنده در قالب چت متنی، به پرسش‌های عموم مردم خصوصا فرهیختگان و دانشجویان عزیز پاسخگویی داشته است که با توجه به درخواست کاربران از یک طرف و حجم قابل توجه کاربرانی که در ساعات پایانی شب وارد فضای مجازی می شوند تصمیم به اضافه کردن شیفت چهارم پاسخگویی از ساعت 20 تا 24 شب در نیمه دوم سال گرفته شد و هم‌اکنون از اول مهر این افزایش ساعت آغاز شده است.
وی ادامه داد: کاربران محترم می‌توانند پرسش‌های خود را در حوزه‌های مشاوره خانواده، ازدواج، تربیت فرزند، آسیب‌های روانی و اجتماعی، مسائل و مشکلات دوران نوجوانی و جوانی و ... ، اعتقادات و شبهات دینی و پرسش‌های شرعی به صورت پیامکی به شماره 30007461 یا از طریق عضویت در سایت ایپرسش (eporsesh.com) یا به صورت طرح پرسش در قالب چت متنی در قسمت گفتگوی زنده سایت مطرح کنند.
رئیس اداره پاسخگویی به سوالات دینی دفتر تبلیغات خراسان رضوی اذعان داشت: به منظور اطلاع از زمان حضور پاسخگویان در حوزه‌های مختلف دینی در بخش گفتگوی زنده سامانه ایپرسش (eporsesh.com)  پرسشگران می‌توانند به لینک جدول زمان‌بندی سامانه مراجعه کنند.

captcha