نقویان و دهنوی «خانواده مهربان» را در فرهنگسرای انقلاب معرفی می‌کنند
کد خبر: 1455229
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۲

نقویان و دهنوی «خانواده مهربان» را در فرهنگسرای انقلاب معرفی می‌کنند

گروه جامعه: سلسله نشست‌های «خانواده مهربان» با حضور حجت‌الاسلام ناصر نقویان و حجت‌الاسلام دهنوی در فرهنگسرای انقلاب برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قران(ایکنا)، سلسله نشست‌های «خانواده مهربان» در فرهنگسرای انقلاب به بیان راهکارهای برقراری و ثبات آرامش در خانواده می‌پردازد.

در این نشست‌ها حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر نقویان و حجت‌الاسلام حسین دهنوی، از کارشناسان دینی حوزه خانواده به مرور روش‌های تقویت و حفظ بنیان خانواده می پردازند.

در سلسله نشست‌های خانواده مهربان موضوعاتی همچون؛ شناخت زوایای روحی زن و مرد، نقش خانواده در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی فرزندان، سبک زندگی قرآنی، تربیت دینی فرزندان و روش‌های ایجاد تغییر در همسران بررسی می‌شود.

جلسات خانواده مهربان طی روزهای دوم آذرماه، هفتم دی‌ماه، پنجم بهمن ماه و سوم اسفندماه، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین نقویان و طی روزهای 20 مهرماه، 25 آبان ماه، 23 آذرماه، 28 دی ماه، 26 بهمن ماه و 24 اسفندماه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین دهنوی برگزار می‌شود.

شرکت در این جلسات برای عموم بانوان و آقایان و زوجین آزاد است و علاقه مندان می‌توانند برای حضور در این جلسات به فرهنگسرای انقلاب واقع در بزرگراه شهید نواب صفوی، تقاطع پل کمیل، ابتدای کمیل شرقی مراجعه کنند.

captcha