پیکر پدر شهید محمود صارمی در بروجرد تشییع شد
کد خبر: 1460447
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۳

پیکر پدر شهید محمود صارمی در بروجرد تشییع شد

گروه اجتماعی: پیکر مطهر پدر شهید محمود صارمی امروز، ۲۳ مهر با حضور جمعی از مسئولان شهرستان بروجرد و خیل عظیمی از مردم این شهرستان در بهشت شهدای بروجرد تشییع شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، مراسم تشییع پیکر پدر شهید محمود صارمی صبح چهارشنبه، 23 مهر با حضور جمعی از مسئولان شهرستان بروجرد و خیل عظیمی از مردم این شهرستان در بهشت شهدای بروجرد برگزار شد.

رشید صارمی، برادار شهید محمود صارمی در مراسم تشییع پدر شهید صارمی که در بهشت شهدای شهرستان بروجرد برگزار شد، افزود: دوست دارم بر دست و پای مردم بروجرد بوسه زنم و بر آن افتخار می‎کنم که این‌گونه از پدر شهید تجلیل و از شهدا یاد می‎کنید.

وی ادامه داد: از دفتر مقام معظم رهبری یا ریاست جمهوری، نمایندگان مردم در مجلس، نماینده مردم همدان در مجلس، استاندار، فرماندار، امام جمعه، اعضای شورای شهر و رسانه‎های گروهی و... پیام تسلیت دادند و یا حضور دارند که از همه تشکر می‎کنم.

صارمی بیان کرد: این مردم در مراسم عزادار هستند و از چنین پدر شهیدی که فرزندی شایسته مانند محمود صارمی را تربیت کرده قدردانی می‎کنند، شهید صارمی نه تنها بروجرد و لرستان بلکه توانست ایران اسلامی را به دنیا معرفی کند.

حجت‌الاسلام سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد در پیام تسلیتی بیان کرده است: آن مرحوم در طول عمر با برکت خود با پیروی از روحانیت و علمای دین و حضور در صحنه با تربیت فرزندانی شجاع و دلاور همچون خبرنگار شهید، محمود صارمی دین خود را به اسلام عزیز و انقلاب اسلامی ادا کرد.

این‌جانب مصیبت وارده را به خانواده محترمشان تسلیت گفته و از خداوند متعال علو درجات برای آن مرحوم و صبر و شکیبایی برای بازماندگان مسئلت دارم.

یادآور می‌شود، حاج محمدرضا صارمی پدر شهید محمود صارمی در سن 88 سالگی به‌دلیل بیماری دستگاه گوارش در بیمارستان دار فانی را وداع گفت.

captcha