تعالی و تکامل انسان وابسته به تربیت و خودسازی ابعاد وجودی اوست
کد خبر: 1460678
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۳
شمسی:

تعالی و تکامل انسان وابسته به تربیت و خودسازی ابعاد وجودی اوست

گروه اجتماعی: کارشناس پیشگیری اداره بهزیستی استان مرکزی با اشاره به اینکه بخشی از موفقیت‌ و کامیابی‌های بشر در گرو تربیت جنسی است، افزود: تکامل و تعالی انسان وابسته به تربیت و خودسازی در تمامی ابعاد وجود اوست و غریزه جنسی نیز یکی از این ابعاد است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، حمیدرضا شمسی، کارشناس پیشگیری اداره بهزیستی استان مرکزی امروز، 23 مهر در کارگاه آموزشی ارتقاء دانش مربیان پیش‌دبستانی در زمینه تربیت جنسی کودکان در سالن جلسات آموزش و پرورش خمین، گفت: ریشه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی نبود تربیت جنسی در خانواده و مدارس است.

وی افزود: بخشی از موفقیت‌ و کامیابی‌های بشر در گرو تربیت جنسی است؛ چراکه تکامل و تعالی انسان وابسته به تربیت و خودسازی در تمامی ابعاد وجود اوست و غریزه جنسی نیز یکی از این ابعاد است.

شمسی با اشاره به اینکه ندادن اطلاعات به کودکان آنها را به منابع اطلاعاتی نادرست می‌کشاند، تصریح کرد: آمارها نشان می‌دهد کودکان 90 درصد اطلاعات جنسی خود را از مجاری غیررسمی به دست می‌آورند که این اطلاعات نیز اشتباه است.

این مقام مسئول در پایان، تربیت جنسی را تربیت فرد در جهت شکل‌گیری هویت جنسی، برقراری روابط اجتماعی سالم و برقراری روابط جنسی سالم و رضایت بخش بیان کرد.

captcha