۸۰ خانواده سقزی در یازدهمین مسابقه قرآن و سنت شرکت کردند
کد خبر: 1466419
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۷

۸۰ خانواده سقزی در یازدهمین مسابقه قرآن و سنت شرکت کردند

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز از برگزاری یازدهمین مرحله مسابقه قرآن و سنت با شرکت بیش از ۸۰ خانواده سقزی به‌همت این اداره خبر داد.

حجت‌الاسلام محمد وحیدی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، از برگزاری مرحله پانزدهم مسابقه خانوادگی «زندگی در پرتو قرآن و سنت» با شرکت بیش از۸۰ خانواده سقزی به‌همت این اداره خبر داد.

وی افزود:  پاسخنامه‌های جمع‌آوری شده مسابقه قرآن و سنت به اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کردستان جهت شرکت در قرعه کشی ارسال شده است.

حجت‌الاسلام وحیدی بیان کرد: مسابقه توسط اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کردستان به منظور آگاهی بخشی به زوج‌های جوان با استفاده از رهنمودهای مقام معظم رهبری برگرفته از کتاب مطلع عشق تدوین شده بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز یادآور شد: کتاب مطلع عشق از سری کتاب‌هایی است که به‌همت اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان به چاپ رسیده و شامل هفت رهنمود معظم‌له با عناوین همسفر تا بهشت، بالاتر از واقعیت، هنر تقسیم کار، سازش و سازگاری، زندگی شیرین، هشدار‌ها و یادآوری‌ها و آسان‌گیری است.

captcha