هیچ اعتبار قرآنی در قزوین توزیع نشده است
کد خبر: 1466624
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۱

هیچ اعتبار قرآنی در قزوین توزیع نشده است

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی قزوین با بیان اینکه در سال ۹۳ هیچ اعتبار قرآنی بین موسسات قرآنی این استان توزیع نشده است، گفت: همچنین نشست‌های شورای توسعه فرهنگ قرآنی در این استان برگزار نمی‌شود.

اشرف‌الدین قاسمی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، با بیان اینکه مهم‌ترین راه توسعه فعالیت‌های قرآنی همدلی و هماهنگی بین مؤسسات قرآنی است، اظهار کرد: متأسفانه فعالیت‌های قرآنی در استان قزوین به دلیل اینکه به‌صورت هماهنگ انجام نمی‌شود دارای خروجی مناسبی نیست.

وی با بیان اینکه استان قزوین در انجام برنامه‌های قرآنی دارای شرایط بسیار شکننده و نامناسبی است، عنوان کرد: در طرح بزرگی مثل طرح قرآنی نورالهدی تنها 30 نفر مشارکت دارند و این مشارکت ضعیف هیچ دلیلی جز عدم هماهنگی بین فعالان قرآنی و مؤسسات قرآنی ندارد.

قاسمی با اشاره به عدم برگزاری نشست‌های شورای توسعه فرهنگ قرآنی در استان قزوین ادامه داد: تا مدتی پیش جلساتی تحت عنوان شورای عالی قرآن در استان قزوین به مدیریت دبیر شورای عالی قرآن در استان برگزار می‌شد اما تا به امروز هیچ نشستی تحت عنوان شورای توسعه فرهنگ قرآنی در استان قزوین برگزار نشده است.

ادامه حیات مؤسسات قرآنی در قزوین در خطر است

وی همچنین با بیان اینکه در سال 93 هیچ اعتبار قرآنی در استان ابلاغ نشده است، تأکید کرد: متأسفانه تنها راه ارتزاق مؤسسات قرآنی در استان قزوین از طریق خودیاری‌ها و برگزاری کلاس است و حیات مؤسسات قرآنی در استان به خطر افتاده است.

این مقام مسئول در پایان یادآور شد: هنوز ابلاغیه برای ادغام اتحادیه تشکل‌های قرآنی و مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد به استان ارسال نشده و اطلاعات کافی در این زمینه ندارم.

captcha