تشکیل کارگروه پیگیری مشارکت آموزش و پرورش فارس در وقف جمعی
کد خبر: 1470430
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۴

تشکیل کارگروه پیگیری مشارکت آموزش و پرورش فارس در وقف جمعی

گروه اجتماعی: مدیرکل آموزش و پرورش فارس از تشکیل کارگروه پیگیری همکاری این سازمان در خصوص وقف جمعی و ساخت بیمارستان تخصصی سرطان جنوب کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، حمیدرضا آذری، مدیرکل آموزش و پرورش فارس امروز، 14 آبان در نشست هم‌اندیشی مشارکت فرهنگیان این استان در وقف جمعی و ساخت بیمارستان تخصصی سرطان جنوب کشور از تشکیل کارگروه پیگیری همکاری این سازمان در خصوص وقف جمعی و ساخت این بیمارستان خبر داد و گفت: این مجموعه نسبت به سایر دستگاه‌های اجرایی نقش مؤثرتری را ایفا می‌کند.
وی گفت: مشارکت در ساخت بزرگترین بیمارستان تخصصی سرطان جنوب کشور برای خانواده فرهنگیان یک آزمون است و همه باید مشارکت داشته باشند.
آذری ابراز کرد: اعتبار زیادی از دستگاه‌های دولتی برای ساخت طرح‌های بزرگی مانند بیمارستان تخصصی سرطان جنوب کشور نمی‌توان گرفت که در این رابطه باید نوع نگاه شهروندان را نسبت به کار جمعی تغییر داد.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه وقف جمعی به‌عنوان ابتکاری مطلوب میان دانشگاه علوم پزشکی شیراز و اوقاف فارس است، گفت: اگر این امر به تجربه‌ای موفق بدل شود، بدون شک زمینه‌ساز تجارب بیشتری برای توسعه استان می‌شود.
وی ادامه داد: احداث بیمارستان سرطان با مشارکت مردم استان فارس در قالب وقف جمعی آغاز یک کار بزرگ است که با ساخت آن امید به ادامه زندگی در انسان‌ها افزایش و اشتغال زیادی به‌دنبال خواهد داشت.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس وجود بیش از 140 هزار معلم بازنشسته و 900 هزار دانش‌آموز در استان فارس را فرصتی مناسب جهت همکاری بیشتر برای جمع‌آوری اوراق وقف جمعی عنوان کرد.

captcha