زمان برگزاری آزمون مجازی تكميلی روحانيان حج اعلام شد
کد خبر: 2163216
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۱

زمان برگزاری آزمون مجازی تكميلی روحانيان حج اعلام شد

گروه فضای مجازی: معاونت امور فرهنگی نمايندگی ولی فقيه در امور حج و زيارت زمان برگزاری آزمون مجازی تكميلی روحانيان كاروان‌های حج تمتع در سال جاری را اعلام كرد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا) به نقل از پايگاه اطلاع‌رسانی حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبری، آزمون مجازی(اينترنتی) تكميلی روحانيان كاروان‌های حج تمتع در سال جاری از 21 تا 27 شهريورماه بر اساس گروه‌بندی مناطق برگزار می‌شود.
بنابر اين گزارش، انتخاب مسائل و مباحث كاربردی، كاهش منابع آزمون، توسعه مسائل احكام و مناسك به مسائل مبتلابه فقهی مانند مسائل خمس و احكام زنان، استفاده از منابع الكترونيك، تغيير در شيوه آزمون به منظور افزايش در يادگيری و افزايش بهره‌وری و دسترسی آسان‌تر به منابع، از جمله ويژگی‌های اين دوره به شمار می‌روند.
كتاب «اعتقادات» تأليف آيت‌الله «سيدكمال حيدری» در قالب لوح فشرده و كتاب‌های «معارف قرآن» و «با قرآن در مكه و مدينه» به قلم حجت‌الاسلام «اكبر دهقان»، از منابع آزمون اين دوره آموزشی محسوب می‌شوند.
يادآور می‌شود، اين آزمون به صورت مجازی از طريق سامانه آموزش مجازی بعثه مقام معظم رهبری به نشانی (http://amoozesh.beseh-rohani.ir) برگزار می‌شود.
captcha