هفتمين شماره «پژوهش‌نامه عرفان» منتشر شد
کد خبر: 2497929
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۱

هفتمين شماره «پژوهش‌نامه عرفان» منتشر شد

گروه انديشه: شماره هفتم دوفصلنامه علمی ـ پژوهشی «پژوهشنامه عرفان» به مديرمسئولی فاطمه طباطبايی و سردبيری قاسم كاكايی به همت انجمن علمی عرفان اسلامی ايران منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا)، دوفصلنامه علمی ـ پژوهشی «پژوهشنامه عرفان» با مقالاتی همچون «تأثير عرفان اسلامی بر انديشه‌های كبير عارف» از پريا الياسی، «عرفان اسلامی و شأن اخلاقی حيوانات» از مجتبی زروانی و محسن شعبانی و «كتابت وحی در سخن صوفيانه با تأكيد بر آرای مولانا» به قلم منظر سلطانی و سعيد پورعظيمی منتشر شده است.
بنا بر اين گزارش، «حركت حبی و غايت آن از ديدگاه ابن عربی و ملاصدرا» از مرتضی شجاری و فريباسادات مختاری، «بررسی مؤلفه‌ای از خسروانيات در عرفان خراسان» از حبيب‌الله عباسی و زهرا رستمی، «گذر از درگاه كيهانی از نگاه مولوی» از احد فرامرز قراملكی و شهرام محمدپور و «ارزش عقل از ديدگاه ابن عربی و علامه طباطبايی» از محمدمهدی گرجيان و هاجر پران سعدی از ديگر مقالات منتشر شده در اين شماره «پژوهشنامه عرفان» است.
لازم به ذكر است كه اين مجله از سوی وزارت علوم ، تحقيقات و فناوری موفق به دريافت رتبه علمی ـ پژوهشی شده است و پذيرای مقالات علمی در زمينه عرفان اسلامی و عرفان تطبيقی است.
يادآور می‌شود، «پژوهشنامه عرفان» به صاحب امتيازی انجمن علمی عرفان اسلامی ايران، مدير مسئولی فاطمه طباطبايی و سردبيری قاسم كاكايی منتشر می‌شود.
captcha