اجتماع بزرگ بسیجیان پایگاه‌های مقاومت دهدشت برگزار شد
کد خبر: 2612137
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۶
همزمان با هفته بسیج؛

اجتماع بزرگ بسیجیان پایگاه‌های مقاومت دهدشت برگزار شد

گروه سیاسی: اجتماع بسیجیان پایگاه‌های مقاومت دهدشت امروز، پنجم آذرماه ‌به‌مناسبت هفته بسیج در سالن شهید باهنر این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، سعید برومندزاده، فرمانده سپاه ناحیه دهدشت امروز، پنجم آذرماه جاری در اجتماع بزرگ بسیجیان پایگاه‌های مقاومت دهدشت که در سالن شهید باهنر این شهر برگزار شد، گفت: بسیجیان باردیگر بیعت با آرمان‌های امام خمینی(ره)، ولایت و رهبری را به نمایش گذاشتند.
وی تحقق فرمایش امام(ره) مبنی بر تشکیل هسته‌ای حزب‌الله، ایجاد توانایی‌های لازم دفاعی مردم در دفاع از کشور، ایجاد توانایی‌های رزمی در عملیات‌های کلاسیک و بزرگ، کمک به دولت در امر سازندگی و ایجاد توانایی‌های لازم در آحاد مردم به‌منظور کمک به هنگام بروز حوادث غیر‌‌قابل پیش‌بینی را از اهداف بسیج اعلام کرد.
فرمانده سپاه ناحیه دهدشت هدف از تشکیل بسیج را دفاع از ارزش‌های دینی و انقلابی دانست و عنوان کرد: در مسیر عشق به انقلاب و در مقابل استکبار جهانی با تمام توان از ارزش‌های دینی دفاع خواهیم کرد.
برومند زاده با بیان اینکه سالروز تشکیل بسیج و هفته بسیج فرصتی است تا بار‌دیگر از هشت سال حماسه آفرینی بسیج و ملت بسیجی و مجاهدت هزاران پرستوی خونین بال بسیج را ارج نهاد، اضافه کرد: هفته بسیج فرصت دیگری برای بزرگداشت مقام آنهایی که از جنس آفتاب بودند و به زلال آب و در میقات غربت سنگر به معراج دوست پرکشیدند تا همیشه شاهد شکوه هیمنه بسیج و ملت بسیجی باشند.
وی با اشاره به فرموده مقام رهبری مبنی بر اینکه بسیج به معنی حضور آمادگی در همان نقطه‌ای است که اسلام و قرآن و امام زمان‌(عج) و این انقلاب مقدس به آن نیازمند است، بیان کرد: تا وقتی برای این کشور امنیت لازم است تا وقتی که این کشور و این ملت به امنیت احتیاج دارد. یعنی همیشه، چون همیشه احتیاج به امنیت است، به نیروی بسیج به انگیزه بسیجی، به سازماندهی بسیجی و به عشق و ایمان بسیجی احتیاج است.
یادآور می‌شود، در پایان این مراسم لوح تقدیر سردار محمد‌‌رضا نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفان به پایگاه مقاومت قمر بنی‌هاشم دهدشت به‌خاطر کسب مقام برتر در جشنواره مالک‌اشتر اهدا شد.

captcha