کسب رتبه برتر سپاه اراک در جشنواره سراسری مالک اشتر بسیج مستضعین
کد خبر: 2612173
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۳
رضایی خبر داد:

کسب رتبه برتر سپاه اراک در جشنواره سراسری مالک اشتر بسیج مستضعین

گروه اجتماعی: سپاه ناحیه اراک در جشنواره سراسری مالک اشتر بسیج مستضعفین که با هدف توسعه فرهنگ شایسته‌سالاری و ایجاد زمینه رشد و معرفی فرماندهان برگزار شد، ‌رتبه برتر را از آن خود کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، محمدرضا رضایی، فرمانده سپاه ناحیه اراک امروز، 5 آذر در اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان اراک در مصلای بیت‌المقدس با اشاره به اینکه بسیج میعادگاه عاشقان و عبادتگاه لشگر مخلص خداست، گفت: همه رهروان جان بر کف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید در راستای اعتلای اسلام، فرهنگ و تفکر بسیجی تلاش کنند.

وی با اشاره به بیانات ارزشمند حضرت امام(ره) در رابطه با بسیج، بیان کرد: حضرت امام(ره) بسیج را لشگر مخلص خدا و خود را یک بسیجی معرفی می‌کنند و این سخنان گرانقدر ایشان در ارزش و منزلت فرهنگ و تفکر بسیجی ما را همین بس که در این راه گام‌های مؤثری برداریم.

رضایی ضمن دعوت از اقشار مختلف جامعه جهت حضور پرشکوه در مراسم هفته بسیج، افزود: بسیجیان و همه اقشار مختلف جامعه با حضور گسترده خود در برنامه‌های هفته بسیج و عرصه‌های مختلف جامعه که حضور نیروهای بسیجی در آنها لازم و ضروری است در جهت گسترش فرهنگ بسیجی و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب کمک کار بسیج باشند.

فرمانده سپاه ناحیه اراک با اشاره به برگزاری اجتماع بزرگ بسیجیان، تصریح کرد: اجتماع بسیجیان شهرستان اراک تحت عنوان همایش شکوه مقاومت همزمان با ششمین روز از هفته بسیج در سی‌وپنجمین سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام(ره) مبنی بر تشکیل سازمان بسیج مستضعفین با هدف تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام(ره) و شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس برگزار شد.

وی اظهار کرد: بسیجیان گردان‌های عاشورا، الزهرا(س)، بیت‌المقدس، گردان‌های پایگاه محور، بسیجیان محلات،  بسیجیان اقشار مختلف اعم از دانش‌آموزی‌، کارگری، و ... در این اجتماع حضور داشتند.

رضایی در ادامه این همایش از کسب رتبه برتر سپاه ناحیه اراک در جشنواره کشوری مالک اشتربسیج مستضعفین خبر داد و گفت: این جشنواره همه‌ساله با هدف تجلیل از نواحی، حوزه و پایگاه‌های برتر بسیج، توسعه فرهنگ شایسته‌سالاری و ایجاد زمینه رشد و معرفی فرماندهان، مدیران و رده‌های موفق‌تر و برتر در سطوح مختلف نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران توسط ستاد کل نیروهای مسلح در سطح کشور برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: بر اساس نتایج حاصله از ارزیابی‌های صورت گرفته سپاه ناحیه اراک در جشنواره مالک اشتر به‌عنوان یکی از نواحی برتر کشوری معرفی و مورد تجلیل قرار گرفت.

فرمانده سپاه ناحیه اراک در پایان، خاطرنشان کرد: همچنین در بخش نشر کتب مذهبی و علمی نیز دو نفر از خواهران و برادران بسیجی و پاسدار سپاه ناحیه اراک رتبه اول و دوم کشوری را کسب کردند.

یادآور می‌شود، اهدای نمادین پرچم شهدا دردوران هشت سال دفاع مقدس توسط جمعی از خانواده‌های معظم شهدا به فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج، مداحی و ... از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.      

captcha