تجمع بسیجیان همدان برگزار شد
کد خبر: 2612277
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۳
به‌مناسبت هفته بسیج؛

تجمع بسیجیان همدان برگزار شد

گروه سیاسی: تجمع بسیجیان همدان به‌مناسبت هفته بسیج و با هدف نشان دادن توانایی رزمی بسیج و ظرفیت گسترده آن در سالن شش هزار نفری انقلاب برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از همدان، تجمع بسیجیان شهرستان همدان امروز چهارشنبه، پنجم آذرماه با حضور گردان‌های امام حسین(ع)، امام علی(ع)، بیت‌المقدس، عاشورا، اقشار مختلف مردم، بسیج و همچنین، جمعی از مسئولان استانی و پدر شهید «مصطفی احمدی روشن» در سالن شش هزاری نفری انقلاب برگزار شد.

سردار غلامعلی ابوحمزه، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در این مراسم گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری از مذاکرات هسته‌ای حمایت می‌کنیم.

سردار غلامعلی ابوحمزه اظهار کرد: طبق گفته مقام معظم رهبری، آمریکا قابل اعتماد نیست بنابراین همه وظیفه داریم طبق فرمایش ایشان از مذاکرات هسته‌ای حمایت کنیم اما آمریکا باید بداند اگر در مقابل دین و ارزش‌های ما بایستد، با همه توان در مقابل دنیای استکبار و پشت سر ولایت فقیه تا تحقق کامل اهداف جمهوری اسلامی می‌ایستد.

وی با اشاره به اینکه کشور و مردم ایران 61 سال تمام شاهد جنایت و خباثت آمریکا علیه خود بوده‌اند، افزود: از سال 32 شاهد بودیم که رژیم صهیونیستی و دولت آمریکا با کودتا، دستگیری و تبعید امام خمینی(ره)، کشتار و دستگیری انقلابیون، تلاش و کودتا برای بازگشت شاه، تشکیل و حمایت از احزاب و جریانات ضد انقلابی علیه نظام جمهوری اسلامی، تحمیل هشت سال جنگ، برنامه‌ریزی فتنه در سال‌های 87 و 88 و بعد از ناموفق بودن اعمال تحریم های شدیدتر، ایجاد جریان داعش و مقابله با حرکات مردم در کشورهایی چون عراق، سوریه و فلسطین سعی در نابودی نظام و انقلاب اسلامی داشتند.

یادآور می‌شود، در این مراسم بسیجیان گردان امام علی(ع) به اجرای حرکات آکروباتیک، هنرهای رزمی، نمایش قدرت و رژه موتور سواران پرداختند و در پایان از بسیجیان برتر تقدیر شد.

captcha