بسیجیان خط مقدم فرهنگ و فناوری هستند
کد خبر: 2612653
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۰
آیت‌الله صفایی بوشهری:

بسیجیان خط مقدم فرهنگ و فناوری هستند

گروه سیاسی: امام‌‌‌‌‌ جمعه بوشهر در خطبه‌های نمازجمعه این شهر گفت: بسیجیان خط مقدم فرهنگ و فن آوری هستند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌ بوشهری، نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و امام‌‌‌‌‌ جمعه بوشهر هفتم آذرماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ضمن دعوت مردم به تقوای الهی به تحلیل برخی از بیانات مقام معظم رهبری پرداخت و اظهار کرد: پایه‌های تفکر بسیج بر دو محور احساس مسئولیت انسانی و الهی در مقابل خود، جامعه و بشریت و بصیرت، آگاهی و روشن بینی پایدار است و بسیجیان در دفاع مقدس، فتنه، عرصه‌های فرهنگ، هنر، اقتصاد، سلامت و علم و فناوری در خط مقدم نظامند.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان بوشهر با بیان اینکه ملت همیشه درصحنه ایران با هدایت‌های مقام معظم رهبری و روحیه ولایت‌مداری در همه عرصه‌ها پیروز و سربلند خواهند بود، اظهار کرد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا با حمایت از گروه‌های تکفیری به دنبال شکست مقاومت هستند، اما پیروزنهایی این میدان اسلام است.

خطیب جمعه بوشهر با محکوم کردن حمله آل خلیفه به منزل آیت‌الله شیخ عیسی قاسم، روحانی آزاده بحرینی گفت: مردم بحرین چیزی جز آزادی، اسلام واقعی و رهایی از استعمار نمی‌خواهند به همین خاطر مورد ظلم و ستم آل خلیه واقع شده‌اند.

قوه مقننه با نگاه اسلامی و مطابق رهنمود های مقام معظم رهبری قوانین را تصویب کند

آیت‌الله صفایی بوشهری در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به اهمیت مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قوه مقننه باید با هماهنگی دیگر قوا، تحت نظر رهنمود های مقام معظم رهبری و با نگاه اسلامی و متناسب با عملکرد در صحنه‌های مختلف نظام قوانین تصویب کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با گرامیداشت هفتم آذر سالروز نیروی دریایی ارتش،افزود: این نیرو با حضور تمام صحنه ها نماد اقتدار نیروی راهبردی و موفق درجغرافیای ملی و فراملی است که توانسته پیام اقتدار نظام اسلامی ایران را به‌خوبی به گوش جهانیان منتقل کند و نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های ستاد، صف، تجهیزات، سطح و زیرسطح موفق بوده و با رویکرد عملیات و با ساخت تجهیزات مورد نیاز، شکوه، اقتدار و سربلندی برای نیروهای مسلح است.

امام جمعه بوشهر در پایان با اشاره به میلاد مسعود و با کرامت حضرت موسی بن‌جعفر(ع) بیان کرد: این امام بزرگوار نماد اقتدار ایران اسلامی است، چراکه ایران متنعم از انوار وجود آن حضرت، امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) است.

captcha