همایش «شکوه مقاومت» در رباط کریم برگزار شد
کد خبر: 2612687
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۲
به مناسبت هفته بسیج؛

همایش «شکوه مقاومت» در رباط کریم برگزار شد

کانون خبرنگاران نبأ/ منوچهر جلیلی: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج همایش بسیجیان رباط‌کریم با عنوان « شکوه مقاومت» در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، اجتماع بسیجیان رباط‌کریم با حضور حجج اسلام محمدی‌نژاد، امام جمعه، علی تولائی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی، رشیدزاده، رئیس دادگستری رباط کریم، سردار نصیری، فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران، سرگرد ایلکا، فرمانده سپاه رباط کریم، بیژن سلیمان‌پور، فرماندار رباط کریم و دیگر مسئولان در سالن ورزشی مرحوم محمدی این شهرستان برگزار شد.

سردار نصیری، فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران با تأکید بر نقش بسیج در عزت و سرافرازی کشور، اظهار کرد: فرمان تشکیل بسیج از سوی امام خمینی(ره) گامی بزرگ در رشد و تعالی کشور بود.

وی با اشاره به ناکامی‌های دشمنان در جنگ سخت، توجه به ابعاد فرهنگی و مبارزه با جنگ نرم را یکی از راهکارهای مهم ایستادگی در برابر کفار خواند و اظهار کرد: دشمنان می‌دانند امروز باید با چه لباسی وارد خانه‌های مردم شوند، آن‌ها با ماهواره‌ها آمده‌اند تا بنیان‌های خانوادگی ایرانیان را سست و بی‌پایه جلوه دهند که بی‌توفیق خواهند ماند.

نصیری بیان کرد: گروه‌های تکفیری برای بدنام کردن اسلام از هیچ خطایی سر باز نخواهند زد و زیرساخت‌های کشورهای اسلامی را نابود کرده‌اند.

captcha