دارالقرآن فرماندهی انتظامی فارس بازگشایی شد
کد خبر: 2615737
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۸

دارالقرآن فرماندهی انتظامی فارس بازگشایی شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: دارالقرآن و مجتمع فرهنگی فرماندهی انتظامی استان فارس با حضور گودرزی، فرمانده انتظامی این استان بازگشایی شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، دارالقرآن و مجتمع فرهنگی فرماندهی انتظامی استان فارس با حضور گودرزی، فرمانده انتظامی این استان امروز، 15 آذر بازگشایی شد.
حجت‌الاسلام علی‌رضا سعیدی، رئیس عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی انتظامی استان فارس در آئین بازگشایی این مکان معنوی گفت: قرآن ریسمان محکم خداوند است و بهترین راه برای رساندن انسان به بهشت و رهایی از آتش جهنم است.
وی بیان کرد: قرآن با گذشت زمان کهنه نمی‌شود و بر زبان ها ناخوش نمی‌آید، بلکه این کتاب نورانی همواره متناسب با زمان و مکان است.
حجت‌الاسلام سعیدی اظهار کرد: راه‌اندازی دارالقرآن فرماندهی انتظامی فارس در راستای جامه عمل پوشیدن به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر جامعه قرآنی به‌ویژه در نیروهای مسلح و خاصه در نیروی انتظامی و نشر و گسترش فرهنگ قرآنی در کارکنان و خانواده کارکنان است.
رئیس عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی انتظامی استان فارس ضمن تقدیر از تعامل و حمایت مناسب فرماندهی انتظامی استان فارس در راه‌اندازی این مکان معنوی گفت: دارالقرآن و مجتمع فرهنگی فرماندهی انتظامی استان فارس در در مجتمع مسکونی یاوران ولایت واقع در خیابان سمیه شیراز (محل منازل سازمانی پلیس فارس) در مساحت 160 متر مربع بنا شده است.
وی افزود: این مجتمع فرهنگی دارای امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری قرآنی است و امکان برگزاری کلاس‌های قرآنی حفظ، قرائت، تجوید در سطوح مختلف برای کارکنان و خانواده های آنها در این مکان میسر است. 
حجت‌الاسلام سعیدی اضافه کرد: در این مجموعه قرآنی،‌ علاوه بر امکانات رایانه‌ای قرآنی،‌ محلی برای نمایش انیمیشن و کارتن‌های قرآنی، ویژ نونهالان پیش بینی شده و علاقه‌مندان می‌توانند از این محیط قرآنی استفاده کنند.

captcha