نتیجه هشت سال دفاع مقدس را باید در اهداف دفاع جست‌وجو کرد
کد خبر: 2626610
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۲

نتیجه هشت سال دفاع مقدس را باید در اهداف دفاع جست‌وجو کرد

گروه اجتماعی: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به اینکه نتیجه و حاصل هشت سال دفاع مقدس را باید در اهداف دفاع جست‌وجو کرد، گفت: اگر دشمن در روزهای ابتدایی جنگ به اهداف خود رسیده بود امروز قسمتی از ایران باقی نمانده بود.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام سید محمدعلی شهیدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور عصر امروز، سوم دی‌ماه در دیدار با خانواده آزاده هشت سال دفاع مقدس در خراسان جنوبی، گفت: دشمن در هشت سال دفاع مقدس با هدف نابودی انقلاب و نابودی ایران اسلامی جنگ را آغاز کرد و فداکاری رزمندگان و شهدا این توطئه را خنثی کرد.



وی با اشاره به اینکه اگر همت رزمندگان در دفاع مقدس نبود دشمن به اهداف شوم خود می‌رسید، بیان کرد: ملت ایران اسلامی خود را مدیون زحمات خانواده‌های شهدا و ایثارگران می داند.



رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان اینکه ثبات امروز ایران اسلامی نتیجه فداکاری‌های دیروز شهدا، ایثارگران و صبر خانواده‌های ایشان است، ادامه داد: امروز ایران اسلامی با ثبات‌ترین کشور در خاورمیانه است و آسایش و آرامش ملت ایران مرهون خون شهدا است.  



شهیدی با اشاره به اینکه نتیجه و حاصل هشت سال دفاع مقدس را باید در اهداف دفاع جست‌وجو کرد، عنوان کرد: اگر دشمن در روزهای ابتدایی جنگ به اهداف خود رسیده بود امروز قسمتی از ایران باقی نمانده بود.



وی بیان کرد: دستاورد شهدا و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس، پیروزی بود.



رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور همچنین در دیدار با خانواده شهیدین محسن و محمدمهدی شهپر اظهار کرد: مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهور همواره تأکید دارند که در دیدار با خانواده‌های شهدا سلام ایشان را به این خانواده‌های معزز ابلاغ کنیم.



شهیدی یادآور شد: خانواده‌های شهدا چشم و چراغ کشور هستند و آنچه امروز ملت ایران دارد مدیون زحمات این خانواده است.

captcha