سی‌وهشتمین نشست هم‌اندیشی دندانپزشکان تهران در محضر آیت‌الله مکارم شیرازی
کد خبر: 2714878
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۴
صبح جمعه برگزار شد؛

سی‌وهشتمین نشست هم‌اندیشی دندانپزشکان تهران در محضر آیت‌الله مکارم شیرازی

گروه فعالیت‌های قرآنی: سی‌وهشتمین نشست هم‌اندیشی قرآنی بسیجیان جامعه دندانپزشکی تهران بزرگ صبح روزگذشته ۲۶ دی‌ماه در محضر آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، سی‌وهشتمین نشست هم‌اندیشی دندانپزشکان بسیجی تهران بزرگ صبح امروز جمعه، 26 دی ماه در قم برگزار شد.
بر اساس این گزارش این نشست در محضر آیت الله العظمی مکارم شیرازی، از مراجع عظام تقلید و با حضور بیش از یکصد نفر از بسیجیان جامعه دندانپزشکان تهران برگزار شد.
در این نشست که صبح جمعه 26 دی ماه و در دفتر آیت الله العظمی مکارم شیرازی در قم برگزار شد، ابتدا رحیم قربانی، از مسئولان بسیج جامعه دندانپزشکان تهران به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداخت.
در ادامه این برنامه نیز عباس هنردوست، مسئول بسیج جامعه دندانپزشکان تهران به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این جمعیت از ابتدای تأسیس آن در سال 1388 تاکنون پرداخت.
همچنین در بخشی از این مراسم، آیت الله العظمی مکارم شیرازی به بیان سخنانی در مورد لزوم علم‌آموزی پرداختند. ایشان با بیان اینکه برای علم‌آموزی هیچ محدودیتی وجود ندارد، گفتند: علم‌آموزی از چهار بعد هیچ محدودیتی ندارد.
آیت الله العظمی مکارم شیرازی، تصریح کردند: بعد زمانی، بعد مکانی، بعد معلمی یعنی شخصی که مؤمن، علم را از او می‌آموزد و نیز بعد میزان علم‌آموزی هیچ محدودیتی ندارد و هر مؤمن در این چهار بعد می‌تواند تا انتهای یادگیری پیش برود.
ایشان در بخش دیگری از سخنان خود در این نشست به تفکر بسیجی بودن اشاره کردند و افزودند: بسیج برای انقلاب و افراد جامعه بسیار مفید است.
یادآور می‌شود، زیارت حرم حضرت معصومه(ع) و مسجد مقدس جمکران از دیگر برنامه‌های بسیج جامعه دندانپزشکان تهران در این روز است.
نشست هم‌اندیشی قرآنی دندانپزشکان بسیج جامعه پزشکی به صورت ماهانه برگزار می‌شود و تا پیش از این 37 نشست با حضور گسترده بسیجیان جامعه دندانپزشکی تهران برگزار شده است.

captcha