مشارکت خیران و مسئولان جهت بهره‌برداری فاز دوم بیمارستان آیت‌الله خوانساری اراک
کد خبر: 2723721
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۵
آیت‌الله دری نجف‌آبادی خواستار شد:

مشارکت خیران و مسئولان جهت بهره‌برداری فاز دوم بیمارستان آیت‌الله خوانساری اراک

گروه اجتماعی: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به ضرورت بهره‌برداری هر چه سریعتر بیمارستان تخصصی آیت‌الله خوانساری، اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع لازم است تا همه مسئولان، خیران و نیکوکارن همت کنند تا هرچه سریعتر شاهد بهره‌برداری این بیمارستان در استان باشیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، آیت‌الله دری نجف‌آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ظهر امروز، 28 دی در همایش رونمایی از اوراق وقفی که در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری مرکزی برگزار شد، گفت: وقف سنت نبوی و سیره ائمه معصوم(ع) و یکی از مصادیق باقیات‌صالحات است که از صدر اسلام تاکنون برای بشریت به یادگار مانده است.

وی بیان کرد: وقف از جمله سنت‌های الهی است که اثرت و برکات حاصل از آن می‌تواند نقش تاثیرگذاری در حل مشکلات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و بهداشتی جامعه داشته باشد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی بر لزوم ترویج و نهادینه سازی سنت وقف در جامعه تأکید کرد و افزود: قطعاً اگر مردم با اثرات و برکات حاصل از وقف آشنا شوند به سمت احیای این سنت حسنه الهی در جامعه گام خواهند برداشت؛ لذا لازم است تا همگان به ویژه مسئولان در راستای ترویج این سنت در جامعه تلاش کنند.

امام جمعه اراک، احداث فاز دوم بیمارستان تخصصی سرطان آیت‌الله خوانساری اراک و انتشار اوراق وقفی در جهت گسترش آن را گامی ارزنده و ماندگار در رفع مشکلات حوزه سلامت  برشمرد و احداث این بیمارستان از محل فروش اوراق وقفی اقدامی پسندیده در جهت خدمت به سلامت جامعه است.

وی با اشاره به ضرورت بهره‌برداری هر چه سریعتر این بیمارستان در استان، اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع لازم است تا همه مسئولان، خیران و نیکوکارن همت کنند تا هرچه سریعتر شاهد بهره‌برداری این بیمارستان در استان باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در پایان، با بیان اینکه احداث فاز دوم بیمارستان تخصصی سرطان نیازمند مشارکت و همت همگانی است، یادآور شد: نه تنها دولت و مسئولان، بلکه عموم مردم نیز لازم است در این عمل خیر و خداپسندانه مشارکت جدی داشته باشند.

captcha