اجرای بیش از ۱۰۵ برنامه به مناسبت دهه فجر در فومن
کد خبر: 2728086
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۶

اجرای بیش از ۱۰۵ برنامه به مناسبت دهه فجر در فومن

گروه اجتماعی: جانشین فرمانده سپاه ناحیه فومن از برگزاری بالغ بر ۱۰۵ برنامه در دهه مبارک فجر امسال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، فردین میرزاپور، جانشین فرمانده سپاه ناحیه فومن در جلسه ستاد دهه فجر که امروز، 29دی در محل فرمانداری شهرستان فومن برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان داخلی، خارجی و استکبار جهانی همواره بر اصل امت بی امام و امام بی امت پافشاری داشته اند؛ چرا که گمان می برند امت بی امام و امام بی امت قدرت و خطر نخواهند داشت.

وی با بیان اینکه این دو شکست ناپذیرند و به همین دلیل همواره در هراس به سر می برند، افزود: تبیین راه، افکار و خط امام وظیفه همگان بالاخص مسئولین است و اگر امروز راه امام به غلط تبیین شود یقیناً قطب نمای راه امام گم شده است بنابراین نباید پنهانکاری صورت گیرد و افکار به غلط تبیین شوند.

میرزاپور تصریح کرد: سپاه فومن با همکاری حوزه، پایگاه های بسیج و غیره بالغ بر 105 برنامه برای دهه مبارک فجر در دست اجرا دارد که در راس برنامه ها، یادواره سرداران و 405 شهید والامقام شهرستان فومن است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه فومن در پایان برگزاری رژه موتوری، جشن انقلاب در پایگاه ها و حوزه های بسیج، ویزیت رایگان در بهداری سپاه شهرستان فومن و برگزاری راهپیمایی باشکوه را از دیگر برنامه ها برشمرد.

حجت الاسلام علیرضا ابراهیم زاده، دبیر ستاد دهه فجر در شهرستان فومن در ادامه این جلسه بر جمع بندی برنامه های دهه فجر توسط ادارات تاکید کرد و گفت: یکی از اهم برنامه های فرهنگی در دهه فجر، برگزاری جشن انقلاب در مساجد است که باید در این راستا برنامه ریزی صورت گیرد.

وی بر دیدارهای مردمی با مسئولین در دهه مبارک فجر اشاره کرد و گفت: برنامه ریزی ها باید به گونه ای باشد که شاهد حضور مسئولان در افتتاح پروژه ها و دیدارهای عمومی باشیم.

حجت الاسلام ابراهیم زاده با اشاره به نامگذاری پروژه ها به نام شهدای هر منطقه گفت: حضور بازاریان به عنوان نماینده اقشار مختلف به هنگام افتتاح پروژه ها، می تواند سبب اطلاع از روند و پیشرفت طرح ها شود و قطعا این حضور یک حرکت فرهنگی خواهد بود؛ چرا که خواست امام راحل و مقام معظم رهبری این است که مسئولین سعی کنند عملکردها را بدون کاستی در اختیار مردم قرار دهند.

دبیر ستاد دهه فجر در شهرستان فومن با بیان اینکه در این راستا باید به روستاها نگاه ویژه ای شود و شاهد برنامه های روستا محور باشیم، گفت: با وجود تهدیدها و توطئه ها نسبت به کشورمان در سراسر کشور، شاهد افتتاح پروژه های مختلف هستیم و این نشانه عزم، اراده و ایمان است که با حمایت مردم و مسئولین، مقام معظم رهبری و تلاش دولت خدمتگزار صورت گرفته است.

همچنین در ادامه حسین عظیمی نژاد، بخشدار بخش سردارجنگل از تشکیل ستاد فرعی دهه فجر در بخش سردارجنگل خبر داد و گفت: از مهمترین برنامه های این بخش، راهپیمایی 22 بهمن به صورت مستقل و افتتاح طرح نئوپان است که در منطقه جغرافیایی سردارجنگل قرار دارد.

وی با بیان برگزاری اولین یادواره شهدا در شهر ماکلوان گفت: با توجه به 36امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، 36 ستاد روستایی تشکیل شده است.

عظیمی نژاد در پایان خواستار هماهنگی ادارات و نهادها با بخشداری ها، دهیاری ها و شوراها قبل از افتتاح پروژه ها شد تا به بهترین وجه و باشکوه برگزار شود.

در پایان این جلسه تعدادی از اعضای کمیته 16گانه دهه فجر به برگزاری نمایشگاه عکس، پوستر، کاریکاتور، ساخت تندیس انقلاب، همایش نقش بانوان در پیروزی انقلاب، کرسی آزاد اندیشی، مسابقات ورزشی و ... اشاره کردند.

captcha