شهدا با تمام وجود در برابر هجمه‌های دشمن ایستادند
کد خبر: 2789349
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۱
حجت‌الاسلام نجفی:

شهدا با تمام وجود در برابر هجمه‌های دشمن ایستادند

گروه اجتماعی: شهدای گرانقدر ایران اسلامی با تمام وجود در برابر هجمه‌های دشمن ایستادند و امروزه وظیفه همگان است که ارزش‌های شهدا و انقلاب را پاس دارند و از فرهنگ و ارزش‌های ایران اسلامی دفاع کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، حجت‌الاسلام مهدی نجفی، مسئول نمایندگی سپاه ناحیه دلیجان امروز، 11 بهمن در یاداره شهدا که به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر برگزار شد، افزود: اگر زمان جنگ دشمن با سلاح گرم و سرد می‌جنگید امروز جنگ، جنگ نرم است و یکی از این تهدیدات ماهواره و مضرات آن است.

وی افزود: جوان به محض ورود به خانه کنترل تلویزیون را به دست می‌گیرد و طبق عادت همیشگی کانال های تلویزیونی را مرتب عوض می کند، گویی هیچ کدام عطش بی پایان او را فرونمی‌نشاند با روشن کردن ماهواره برنامه‌های مطلوب خود را در شبکه‌های‌های خارجی جستجو می کند ساعت‌ها بدون اینکه گذشت زمان را حس کند در دنیایی بیگانه غوطه می‌خورد.


مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه دلیجان، اظهار کرد: امروزه جوانان زمان بسیاری از شبانه روز را به تماشای برنامه‌های ماهواره اختصاص می دهند و همین امر عاملی در سستی نظام اکثر خانواده‌های ایرانی شده است و برخی کارشناسان معتقدند امروزه جوانان وسایل ارتباط جمعی ساده همانند تلویزیون و یا ویدئو را جوابگوی نیازهای خود نمی‌دانند به همین علت همیشه به دنبال راهی هستند که از طرق مختلف با دنیای بیرون خود ارتباط پیدا کنند.

حجت‌الاسلام نجفی تصریح کرد: در حالیکه هنوز برخی خانواده‌های ایرانی مخالف ورود ماهواره به خانه‌های خود هستند در این میان والدینی هم هستند که خود عامل تشویق فرزندان برای تماشای برنامه‌های ماهواره می‌شوند.

وی در ادامه بر هوشیاری و آگاهی خانواده ها از توطئه‌های دشمنان در زمینه به ابتذال کشاندن خانواده‌ها و بی‌هویت و بی‌فرهنگ کردن جوانان تاکید کرد و گفت: شهدای گرانقدر ایران اسلامی با تمام وجود در برابر هجمه‌های دشمن ایستادند و امروزه وظیفه همگان است که ارزش‌های شهدا و انقلاب را پاس دارند و از فرهنگ و ارزش‌های ایران اسلامی دفاع کنند.

اسماعیل سهرابی، مسئول کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) دلیجان نیز در ادامه تصریح کرد: اعضای کانون های مساجد یکپارچه اهانت به پیامبر گرامی اسلام(ص) را محکوم می‌کنند.

این مقام مسئول در پایان، یادآور شد: متأاسفانه استکبار جهانی با توهین به پیامبر عظیم‌الشأن باطن خبیث خود را آشکار کرد که برای منافع خود دست به هر جنایتی و توهینی می‌زنند.
 

captcha