پایگاه مقاومت بسیج ورزشکاران در خسروشاه افتتاح شد + عکس
کد خبر: 2836922
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۵

پایگاه مقاومت بسیج ورزشکاران در خسروشاه افتتاح شد + عکس

کانون خبرنگاران نبأ/ سعید رنجبر: همزمان با گرامیداشت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، پایگاه مقاومت بسیج ورزشکاران در بخش خسروشاه افتتاح شد.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، همزمان با گرامیداشت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، پایگاه مقاومت بسیج ورزشکاران با حضور الهیاری، بخشدار، سرهنگ بابازاده، فرمانده حوزه مقاومت بسیج سپاه و مسئولان اداره ورزش و جوانان خسروشاه در محل اداره ورزش و جوانان این شهر افتتاح شد.

الهیاری در این مراسم گفت: امروزه بسیجیان باید در راستای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان پیش قدم باشند و با بالا بردن توان رزمی و آمادگی دفاعی خود هجمه‌های دشمنان را ناکام بگذارند. بسیجی باید توطئه‌های دشمنان را به‌خوبی بشناسد و در راستای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان در حوزه جنگ نرم و سخت تلاش و انجام وظیفه کند.

همچنین در این مراسم سرهنگ بابازاده، فرمانده سپاه خسروشاه ضمن تقدیر و تشکر از اداره ورزش و جوانان خسروشاه پیشرفت این اداره را بسیار مطلوب دانست و اظهار کرد: افتتاح این پایگاه و توسعه پایگاه‌های بسیج موجب یکپارچگی نیروهای بسیجی می‌شود.

وی از مسئولان ورزشی و ورزشکاران خسروشاه خواست تا با حضور فعال و چشمگیر خود در پایگاه مقاومت شهید عباس‌زاده (بسیج ورزشکاران) به تحقق اهداف بسیج کمک کنند.

 

captcha