بسیجیان ادارات و محلات شیراز راهی کربلای ایران می‌شوند
کد خبر: 2887082
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۱

بسیجیان ادارات و محلات شیراز راهی کربلای ایران می‌شوند

گروه اجتماعی: فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز از اعزام گروه‌های بسیجی پایگاه‌های مقاومت محلات و ادارات این ناحیه از سپاه به مناطق عملیاتی جنوب ایران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، اسماعیل محبی‌پور، فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز امروز، 4 اسفند در جمع خبرنگاران از اعزام گروه‌های بسیجی پایگاه‌های مقاومت محلات و ادارات این ناحیه از سپاه به مناطق عملیاتی جنوب ایران خبر داد و گفت: 3 هزار نفر از بسیجیان تا 15 فروردین سال آینده به این مناطق اعزام می‌شوند.
وی افزود: در همین راستا یک کارگروه ستاد راهیان نور برای جانمایی مکان اسکان، حمل و نقل و مسائل پشتیبانی و فرهنگی و کمیته اطلاع‌رسانی با محوریت روابط عمومی تشکیل شده است.
محبی‌پور عنوان کرد: بخشی از هزینه‌های اعزام سپاه و بخش اندک آن توسط افراد تأمین می‌شود که در برخی نقاط به لحاظ وضعیت معیشتی افراد هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنند.
وی با بیان اینکه امسال با فراخوانی که از سوی  پایگاه‌های مقاومت  مردمی صورت گرفته با استقبال فراوانی روبه‌رو هستیم، گفت: بخشی از اعزام‌های حوزه‌های بسیج ادارات شامل پایگاه‌های مقاومت آبفای استان، اداره‌کل مخابرات فارس، شرکت برق، هلال اهمر و بهزیستی، شرکت نفت و گاز  انجام می‌شود و بخشی از حوزه‌های محلات خواهر و برادر و خانواده‌های معظم شهدا شهرک گلشن هستند.
فرمانده سپاه ثارالله(ع) اظهار کرد: اعزام  خانواده‌های کارکنان سپاه ناحیه ثارالله(ع) به مناطق عملیاتی و و بسیجیان پایگاه‌های منطقه ارژن و خانه زنیان از دیگر برنامه‌هاست.
محبی‌پور در ادامه با اشاره به تأثیر اردوهای راهیان نور در انتقال ارزش‌ها و اصول دفاع مقدس به نسل جوان اظهار کرد: این کاروان‌ها با همراهی مسئول کاروان و مسئول فرهنگی راوی و روحانی طی دو روز از یادمان‌های مختلف بازدید می‌کنند.
وی با تاکید بر اینکه بصیرت‌افزایی و روشنگری جامعه با آموزه‌های دوران دفاع مقدس از اهداف این سفرهاست، گفت: اعزام‌های راهیان نور حرکت فرهنگی مستمر و توقف‌ناپذیر است که با زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا در بین آحاد جامعه و افزایش حس خودباوری در قالب یک حرکت فرهنگی صورت می‌گیرد.
محبی‌پور در پایان خاطرنشان کرد: 400 نفر از بسیجیان پایگاه‌های حوزه حضرت معصومه(س)، زهرای اطهر(س) و حضرت زینب(س) خواهران 6 اسفند رهسپار مناطق عملیاتی جنوب می‌شوند.

captcha