رزمایش الی بیت‌المقدس تجلی لبیک بسیجیان به ندای رهبری است
کد خبر: 2939277
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۸
مخلص‌آبادی:

رزمایش الی بیت‌المقدس تجلی لبیک بسیجیان به ندای رهبری است

گروه اجتماعی: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان با اشاره به اینکه رزمایش الی بیت‌‌المقدس تجلی لبیک بسیجیان به ندای رهبری است،‌افزود: بسیجیان برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی مستحکم ایستاده‌اند.

سرهنگ مجتبی مخلص‌آبادی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان در حاشیه رزمایش فاطمیون در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، گفت: رزمایش الی بیت‌‌لمقدس تجلی لبیک بسیجیان به ندای رهبری است.

وی افزود: بسیجیان امروز به میدان رزمایش آمده‌اند تا بار دیگر بگویند تا آخرین قطره خونشان برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی مستحکم ایستاده‌اند و ولایت‌مداری خویش را در الی‌بیت‌المقدس به رخ جهانیان خواهند کشید.

مخلص‌آبادی افزود: این رزمایش در راستای ارتقای سطح آمادگی گردان‌ بیت‌المقدس و محک ظرفیت‌های دفاعی این گردان برگزار شده است.

وی در ادامه ارتقای سطح آموزش، ارتقای توان رزمی، تمرین سناریوهای دفاعی، سازماندهی و حفظ آمادگی و انسجام بسیجیان و نمایش اقتدار و توان رزمی از جمله اهداف این رزمایش بیان کرد.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به اینکه بسیجیان در این رزمایش ضمن فراگیری آموزش‌های رزم انفرادی، دفاع شهری، صیانت و دفاع از کوی و برزن، انواع عملیات‌های لازم در دفاع شهری را تمرین می کنند، یادآور شد: همچنین به‌مناسبت ایام فاطمیه، برنامه‌های عزاداری و فرهنگی با حضور مسئولان و امام جمعه شهرستان برگزار می‌شود.

captcha