خدمت به اهل بیت(ع)؛ وظیفه‌ای قلبی/ از مسئولان انتظار کمک مالی نداریم
کد خبر: 2953135
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۷
فرماندار شازند اظهار کرد:

خدمت به اهل بیت(ع)؛ وظیفه‌ای قلبی/ از مسئولان انتظار کمک مالی نداریم

گروه اجتماعی: عسگری بااشاره به اینکه ما از شورای اداری، مسئولان و بخشداران کمک مالی برای عتبات نمی‌خواهیم، اظهار کرد: عشق به اهل بیت(ع) و تبلیغ برای عتبات یک وظیفه تکلیفی نیست بلکه یک وظیفه قلبی است و باید با عشق و علاقه صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، مجید عسگری، فرماندار شازند روز گذشته، 17 اسفند در نشست هیئت امنا‌ ستاد بازسازی عتبات عالیات این شهرستان، ضمن ابراز خرسندی از تشکیل این جلسه، آمادگی خود و شورای اداری شهرستان را جهت هرگونه مساعدت با ستاد بازسازی اعلام کرد و این توفیق را یک افتخار و یک لطف الهی باری خود و سایر اعضا دانست.

وی با اشاره به اینکه ما از شورای اداری، مسئولان شهرستان و بخشداران کمک مالی برای عتبات نمی‌خواهیم، افزود: ما عشق به اهل بیت(ع) و تبلیغ برای عتبات را از همه شما خواستاریم که این یک وظیفه تکلیفی نیست؛ بلکه یک وظیفه قلبی است و باید با عشق و علاقه باشد.

عسگری ضمن تشکر از زحمات حجت‌الاسلام فاضلی، مسئول ستاد شهرستان شازند، استعداد و ظرفیت‌های شهرستان را خیلی بیشتر از اقدامات صورت گرفته دانست و بیان کرد: در صورت واگذاری یک پروژه اختصاصی به شازند مشارکت تمامی بخش‌های دولتی و خصوصی شهرستان را در پی خواهد داشت.

نجفی نظام‌آبادی، جانشین ستاد عتبات عالیات استان مرکزی نیز در ادامه با استناد به آیات و روایات و فتاوای مراجع عظام تقلید ، توضیحاتی در مورد اهمیت بازسازی عتبات و پروژه های ستاد استان و ستاد مرکزی ارائه کرد.

وی همچنین از تلاشهای فرماندار، امام جمعه، مسئول ستاد شهرستان و سایر اعضاء تقدیر و خواستار مساعدت بیشتر با ستاد شهرستان شد.

یادآور می‌شود، در پایان مقرر شد همایشی با حضور عامه مردم در تمام شهرهای تابعه شازند به منظور معرفی بهتر پروژه های عتبات عالیات توسط بخشداران برگزار شود.

captcha