۲۹ اردیبهشت؛ آغاز مراسم اعتکاف در مسجد جامع هامبورگ
کد خبر: 2993861
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۸

۲۹ اردیبهشت؛ آغاز مراسم اعتکاف در مسجد جامع هامبورگ

شعب خارجی: مراسم روحانی و معنوی اعتکاف ۱۲ اردیبهشت‌ماه ۹۴ با همکاری مرکز اسلامی هامبورگ در مسجد جامع «امام علی(ع)» این شهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی izhamburg.com، در فراخوان برگزاری مراسم آمده است: با توفیق الهی مسجد امام علی(ع) و مرکز اسلامی هامبورگ یازدهمین سال مراسم روحانی و معنوی اعتکاف را برگزار می‌کند.
این مراسم از 12 تا 14 اردیبهشت‌ماه سال آینده(13 تا 15 رجب)  برگزار می‌شود و از برادران و خواهران مسلمانی که علاقه‌مند به شرکت در مراسم هستند، درخواست شده است تا 31 فروردین‌ماه 94 با آدرس «itikaf@izhamburg.com » مکاتبه و یا با شماره تلفن +49-40-22948615 تماس حاصل کنند.
همه مسلمانان با هر ملیت و از هر منطقه‌ای می‌توانند در این مراسم شرکت کنند و معتکفین باید قبل از اذان صبح روز 12 اردیبهشت(13 رجب) در مسجد حضور داشته باشند.
شرایط اسکان برای شرکت‌کنندگان در اعتکاف در شب قبل از 13 رجب، در مسجد جامع امام علی(ع) هامبورگ فراهم است.
مرکز اسلامی هامبورگ جهت آشنایی بیشتر با اعتکاف، جزوه‌ای را تهیه کرده که اینجا قابل دسترسی است.

انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مریم طهرانی
|
-
|
۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۰۰:۱۵
0
0
سلام سال نو مبارک امیدوارم که با برگزاری این اعتکاف خدا به شما خیر دهد ای کاش من هم میتوانستم در کنارشمادرمراسم پرفیض اعتکاف شرکت کنم ولی متاسفانه برای آمدن به آنجا فکر میکنم کار دشواری باشه بهر جهت التماس دعا دارم برای من هم دعا کنید خدا خیرتان دهد
captcha