شماره جدید نشریه دینی آلبانی رنگ‌و‌روی فاطمی گرفت
کد خبر: 2998957
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۱

شماره جدید نشریه دینی آلبانی رنگ‌و‌روی فاطمی گرفت

شعب خارجی: هم‌زمان با فرارسیدن سال جدید و تقارن آن با ایام فاطمیه، شماره ۲۴ نشریه دینی ـ فرهنگی «عشق اهل بیت(ع)» با مضامین سیر و سلوک حضرت زهرا(س) در آلبانی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، به همت نمایندگی فرهنگی ایران در تیرانا، شماره 24 نشریه دینی ـ فرهنگی «عشق اهل بیت(ع)» در کشور آلبانی طراحی و آماده‌سازی شد.

از آنجایی که سال جدید با ایام فاطمیه متقارن شده است، در این نشریه مباحثی در حیطه «دختر وارث حضرت محمد(ص)»، «فانوس الهی»، «ازدواج حضرت زهرا(س) با امام علی(ع)» و «مادر اولین مکتب اسلام» آورده شده است.

بخشی دیگر از این نشریه به «حدیث منزلت»، «قرآن و حفاظت آن از تغییرات»، «پیدایش احادیث جعلی»، «انسان و نفس اماره»، «انسان و عشق به خدا» پرداخته شده است.
 
همچنین، نگاهی ویژه‌ای به بحث «امام دوازدهم(عج) و دوران غیبت»، «نگاه کلی به ظهور حضرت مهدی(عج)»، «نگاه ویژه به ظهور حضرت مهدی(عج)» و «روایاتی از ائمه اهل بیت(ع) درباره امام زمان(عج)» دارد.
 
مهم‌ترین بخش این نشریه به پیام حضرت آیت‌لله العظمی خامنه‌ای (مدظلله‌العالی)، رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران خطاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی اشاره دارد.
 
«روایاتی از پیامبر گرامی(ص) درباره امام علی(ع)»، «فاطمه(س) و حسین(ع)»، «قدرت معنوی و فیزیکی حضرت محمد(ص)» و «دعای نور، ویژه حضرت فاطمه زهرا(س)» از مباحث پایانی این نشریه به‌شمار می‌رود.

captcha