پیشنهاد یک هدیه معنوی ماندگار برای روز مادر
کد خبر: 3106562
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱

پیشنهاد یک هدیه معنوی ماندگار برای روز مادر

گروه جامعه: بچه‌های ایران بسته به سنشان تاکنون هدیه‌های زیادی به مادران خود داده‌اند؛ اما تنها دو سال فرصت دارند هدیه‌ای به ماندگاری محبت ما ایرانیان به اهل بیت(ع) به مادرشان بدهند. هدیه‌ای به برکت نام زهرا(س).

مادران ایران شایسته ماندگارترین تجلیل‌ها هستند؛ روز مادر بهانه است، برای مادران ایران هر روز باید جشن گرفت. هدیه داد، تشکر کرد، آنها را در آغوش گرفت و گفت که دوستت دارم.

هدیه روز مادر هم یک بهانه است برای نشان دادن محبت. اما برای کسانی که شایسته بهترین‌ها هستند، چه هدیه‌ای شایسته‌تر است؟ هدیه‌ای که گران‌تر باشد؟ مورد نیازتر باشد؟ مورد علاقه‌تر ‌باشد؟ یا هدیه‌ای که ماندگارتر باشد؟

خدا مادران ایران را سلامت نگه‌دارد (آمین) تا سال‌های سال هدیه روز مادر بگیرند، هدیه‌هایی مختلف و متنوع اما بچه‌های ایران فقط چند سال (تقریباً دو سال) فرصت دارند که یک هدیه ویژه و ماندگار به مادران خود بدهند. هدیه‌ای به ماندگاری محبت.

داریم برای بانوی بی‌‌نشانمان نشان می‌سازیم

فاطمه(س) بانوی بی‌نشان اسلام است. خبر دارید داریم برای بانوی بی‌نشانمان نشان می‌سازیم. با کمک‌های مردمی در جوار حرم مطهر امام علی(ع) صحن بزرگی با نام صحن حضرت زهرا(س) در حال ساخت است. صحنی که پس از مسجد‌الحرام و مسجد‌النبی(ص) بزرگ‌ترین محوطه عبادی جهان اسلام خواهد بود، آن هم به نام فاطمه زهرا(س).

مادران ایران شایسته هدیه‌ای به ماندگاری تاریخند. دوست دارید یک آجر صحن مادر اهل بیت(ع) سهم مادر شما و به نام مادر شما باشد.

یک وقف ماندگار. می‌توانید برای روز مادر امسال پول هدیه روز مادر را به نام مادرتان برای ساخت صحن حضرت زهرا(س) هدیه کنید.

از روش‌های زیر می‌توانید این هدیه معنوی را به برای مادراتان تهیه کنید:
1. شماره مشتری 1140000 بانک انصار به نام صحن حضرت زهرا (س) به نام ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران
2. شماره حساب 0108750875008 بانک ملی
3. شماره حساب 112 بانک ملی
4. شماره کارت 6037991325290827 بانک ملی به نام ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران

captcha